הנצפים ביותר

שואב אבק רובוטי גם לבית וגם למשרד

שואב אבק רובוטי גם לבית וגם למשרד

 

שואב אבק רובוטי הינו שואב אבק מתקדם אשר פועל באופן עצמאי ומתאים גם למשרדים וגם לבית מגורים. הרעיון הכללי שעומד מאחורי שואב רובוטי הוא שהוא עושה עבורכם את העבודה ואינו דורש כל מאמץ מצידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשקיע רק כמה דקות בודדות על מנת לתכנת אותו ולתת לו הוראות איפה אתם רוצים שהוא ישאב עבורכם את כל הלכלוך והאבק ואתם לא תצטרכו לבזבז זמן מיותר.

שואב רובוטי שואב את כל סוגי השטיחים:

שואב רובוטי מהונדס באופן כזה שיכול לשאוב את כל סוגי השטיחים: שטיחים מקיר לקיר (כולל פינות), שטיחים גדולים בעלי שיער ארוך (כגון שאגי), שטחים בעלי שיער קצר, וגם שטיחונים ומרבדים. שואב אבק רובוטי שואב שטיחים אלו באופן יסודי, ומסייע במזעור קיומה של קרדיט האבק בקרבתכם- עובדה משמעותית אם  אתם רגישים לאבק  או אלרגיים אליו. שואב רובוטי מגיע עם שתי מברשות צד, שמאפשרות לו לשאוב שטח רחב יותר תוך כדי עבודתו, ולשאוב לתוך נעכל איסוף את האבק והלכלוך.

שואב אבק רובוטי שואב את כל סוגי הרצפות:

שואב אבק רובוטי מהונדס לשאוב את כל סוגי הרצפות, מבלי להזיק או לשרוט אותן: רצפות קרמיקה, שיש, אבן ופרקט. שואב רובוטי מגיע עם גומיית סיליקון וגלגלי סיליקון- הללו מאפשרים לו לבצע את עבודתו ביעילות וביסודיות מבלי לשרוט את הרצפה ומבלי לפגוע בריהוט.

 

מה מטרת הקירות הוירטואליים של שואב אבק רובוטי?

קירות וירטואליים נועדו לסייע לכם לתחום את עבודתו של שואב רובוטי לשטח אותו אתם בוחרים. באופן כזה, תוכלו למקסם את עבודתו לשטח אותו אתם בוחרים. למותר לציין כי בדירות מגורים, ברוב המקרים יש משטחים שנוטים להתלכלך בתדירות גבוה יותר מאזורים אחרים בדירה.

 

שואב אבק רובוטי וחיות מחמד:

אין פתרון מוצלח יותר לבעלי הכלבים והחתולים. מי מכם שמגדל כלב או חתול, בוודאי מכיר מקרוב את השיער  הפרווה שמתגלגלת בבית. כעת, תוכלו להמשיך לאהוב את חיית המחמד שלכם ולתת לשואב הרובוטי שלכם להתמודד עם פרוות הכלב או החתול. אם עד כה נאלצתם לשאוב בעצמכם את הבית פעם ביום, או פשוט ללמוד לחיות בשלום עם שיר הכלב או החתול שלכם, הרי שכעת תוכלו ליהנות משילוב מנצח: חיות מחמד ובית נקי! שואב רובוטי ישאב עבורכם את שער הכלב או החתול שלכם  אפילו על בסיס יומיומי- אם כך תתכנתו אותו. אתם המחליטים.