הנצפים ביותר

רעיונות ליום הולדת הלו קיטי

אם החתלתולה המתוקה כבשה גם את הבת שלכם, תוכלו לערוך לה מסיבת יום הולדת מדהימה בנושא הלו קיטי, עם מעט דמיון וקצת עזרה מאיתנו.  טיפים ורעיונות ליום הולדת הלו קיטי – במאמר זה.

  • הזמנות ליום הולדת הלו קיטיהזמנות צורניות הן החמודות והקלות ביותר להכנה. ניתן להכין הזמנה בצורת סרט (על בריסטול ורוד או אדום), להדביק מדבקה של הלו קיטי במרכזו ולפזר דבק נוצץ. אפשרות שנייה היא לגזור הזמנה בצורת ראשה של קיטי ולהשלים את פרטי הפנים. את פרטי המסיבה מציינים בחלקה האחורי של ההזמנה.  אם אין לכם זמן להשקיע בעבודת יצירה, קנו נייר מכתבים של הלו קיטי, כתבו בו את פרטי המסיבה והכניסו למעטפה ורודה עם מעט קונפטי ורוד. לאקסטרה שיק, אטמו את המעטפה עם מדבקה של הלו קיטי.  מעדיפים למקד מאמצים במשימות אחרות? קנו הזמנות ליום הולדת הלו קיטי ומלאו את פרטי המסיבה.
  • קישוטים ליום הולדת הלו קיטיקשטו את אזור המסיבה בבלונים, שרשראות נייר וגלילי קרפ בצבעים ורוד ואדום. העשירו את החלל עם מספר אהילים ומניפות נייר מעל  שולחן האוכל המרכזי.  הדפיסו איורים של הלו קיטי ותלו על הקירות. כסו את השולחן במפה ורודה, אדומה או מפת שולחן הלו קיטי, והניחו במרכז השולחן את בובת הלו קיטי של בתכם. ערכו את השולחן עם צלחות וכוסות חד פעמיים בצבעים ורוד או אדום, או כלים חד פעמיים מסדרת הלו קיטי. הוסיפו מפיות תואמות וקשיות נייר ורודות קשורות בסרט. השתמשו בדליי פח ורודים ואדומים ככלי הגשה לחטיפים. כדי לשדרג את מראה הדליים קשרו סרט מנוקד סביב כל דלי.
  • תפריט ליום הולדת הלו קיטי – באמצעות חותכני עוגיות, הכינו מיני כריכים בצורת חתלתולה, לב או פרח ו/או פיצה ביתית בצורת פרצופה של הלו קיטי.  הגישו כדורי אבטיח, שיפודי פירות עם בננות, תותים ודובדבנים, שיפודי פירות עם בננות, תותים ודובדבנים, פיא תפוחים (המאכל האהוב על הלו קיטי), פופקורן ורוד, קאפקייקס עם קישוטי הלו קיטי ומשקה תות בננה. קנחו עם עוגת יום הולדת בצורת ראשה של הלו קיטי.
  • פעילויות ומשחקים ליום הולדת הלו קיטי – התחילו את המסיבה עם פעילות יצירה בנושא הלו קיטי, דוגמת הכנת מסכת הלו קיטי.  המשיכו עם סשן צילומים בדוכן צילום הלו קיטי. המשיכו אם המסיבה עם משחקים מאתגרים דוגמת: חידון נושא פרסים על חתולים מפורסמים, חיפוש אחר עכברים, הישמרו מכדור הצמר (על הבנות להימנע מלהחזיק בכדור הצמר כשהמוזיקה נפסקת), העבירי את כדור הכותנה, הליכה חתולית (על נייר פצפץ!), איי החתלתולה (כסאות מוזיקליים, הגרסה החתולית), נעצי את הסרט על ראשה של קיטי, פיניאטה הלו קיטי.