הנצפים ביותר

רכישה חכמה של מוצרי חשמל בחג

בכל ראש השנה זה קורה מחדש, בתי עסק רבים מציפים את המדיות השונות בפרסומים לגבי הנחות ומבצעים שהם עושים לכבוד החג ולתקופה קצרה עם מלאי מוגבל.

במקרים רבים חשוב לבדוק מה כוללים מבצעים אלה על מנת ליהנות ממחיר משתלם עבור מוצר איכותי, ולא לגלות רק לאחר ההגעה אל החנות כי מה שהיה מוצג לעומת מה שאתם מוצאים בחנות שונה שמיים וארץ.

אם כן, כיצד יש לבדוק כי הרכישה של מוצרי חשמל שקיימים במבצע “מיוחד” לחג הינם מוצרים שבאמת משתלם לרכוש? המשיכו לקרוא.

 

בדיקת המחיר הריאלי לדגם שאהבתם באתרי השוואת מחירים באינטרנט

קודם כל תמיד חשוב לבדוק מה באמת המחיר של הדגם שאותו אתם רוצים לקנות. יכול להיות שתגלו כי בחנויות אחרות המחיר דומה גם באופן רגיל.

 

להוסיף עלות של הובלה והתקנה

המחיר שאתם רואים בפרסום יכול להיות מאוד מפתה ונמוך, אולם במקרים מסוימים אתם לא מקבלים אחריות מורחבת לעומת דגמים אחרים וגם צריכים להוסיף אל העלות הזאת מחיר של הובלה והתקנה, מה שקורה לרוב ברכישה של מוצרי חשמל רבים.

 

אפשרויות תשלום

בדקו כי אתם יכולים לבצע פריסה נוחה של תשלומים, והאם ניתן לבצע את התשלום בכמה דרכים נוחות כמו צ’קים, אשראי ומזומן.

 

אחריות מחנות אמינה

בדקו עם היבואן כי החנות שממנה אתם מתעתדים לרכוש מוצרי חשמל יקרים הינם כאלה שמגיעים עם אחריות יבואן מקורית, כדי שלא תצטרכו לגלות בבוא העת כי האחריות לא תקפה.

 

האותיות הקטנות

לעיתים רצים אל חנות למוצרי חשמל על מנת לרכוש מוצר במחיר אטרקטיבי ומגלים שהדגם שנמכר אינו דומה למה שמופיע בתמונה. אל תתפתו לתמונות יפות ותמיד בדקו לפי הדגם המוצע. בנוסף, תמיד קראו את האותיות הקטנות, אולי מדובר רק במוצרים מוחדשים ולא חדשים?