הנצפים ביותר

רכב קונים רק מיבואן רשמי

מיד לאחר הרכישה של דירה למגורים שהיא מהווה את ההשקעה הכספית הגדולה ביותר עבור רוב האנשים בארץ, באה ההשקעה הכספית הגדולה השנייה שהיא עבור רכישה של רכב חדש. אם פעם רכישה של מכונית חדשה לחלוטין היה משהו שרק אדם שהיה לו כסף בחיסכון או אדם שיש לו הכנסה יחסית גבוהה היה יכול לבצע הרי שבשנים האחרונות חל שינוי די גדול בתחום זה של מכירות כאשר ההבנה כי הלקוחות רק הולכים ומתמעטים ויש מלאי רחב של מכוניות שאינן נמכרות חלחלה אל היבואנים ואל משרד התחבורה ועל מנת לפתור את אלה מצד אחד החלו יבואנים כמו קיה החלו להוריד מחירים ולהעניק הטבות לכל רוכש ומצד שני החלה האפשרות שיבואן מקביל ימכור רכבים כאלה במחירים תחרותיים לגמרי.

 

האם עדיף רכב מיבואן רשמי?

כאמור, התנאים הנוכחיים עבור רכישה של רכבים חדשים הם כבר לא מה שהיה נהוג פעם כאשר המחירים יכולים להיות נמוכים באחוזים רבים ויחד עם אלה ישנם התנאים הכי נוחים שיש עבור רכישה משתלמת של רכב חדש. את התנאים הנוחים האלה אפשר לראות אצל קיה אשר מעניקה מימון מלא עבור רוכשים פוטנציאליים ויחד עם ההתאמה המושלמת בין הרוכש, לתנאי התשלום ולרכב שאותו הוא מעוניין לרכוש נתפרת העסקה הכי משתלמת שאפשר לבקש ישירות אצל היבואן.

דבר זה שם בצד את כל החששות מפני הוצאה כספית גדולה ומאפשר לכל אדם להסתדר עם הוצאה חודשית של סכום אפשרי ובד בבד ליהנות מרכישה של רכב מיבואן רשמי אשר מגיע עם תוספות מפנקות, 0 קילומטרז’ והאחריות הרשמית של היבואן לשנים הקרובות. עם כל אלה נראה כי שוק המשומשות הולך לאבד נתח משמעותי והנהירה אל עבר אולמות התצוגה של היבואנים הולכת ומתחדשת בקצב ברור.