הנצפים ביותר

רכב לכל עת

לא רק לטיולים:

בדרך כלל כאשר יוצאים לטיול ברחבי הארץ או לחופשה משפחתית, בין אם יוצאים לטיול בחוץ לארץ או בכל מיני נסיבות אחרות, אנחנו משכירים את שרותיה של חברת השכרת רכב. אך בימינו אנו כאשר הכלכלה קשה, והכבישים עמוסי מכוניות ופקקים ומציאת חניה הפכה להיות דבר קשה במיוחד, הרבה אנשים מעדיפים להשתמש בשרותיה של חברת השכרת רכב מאשר להיות בעלי רכב פרטי.

העול שבהחזקת רכב פרטי:

להיות בעלים של רכב פרטי כרוך בהוצאות גדולות עד מאד, ראשית קניית ורכישת הרכב עצמו, גם אם הוא יד שנייה או שלישית ואף רביעית, ההוצאה היא תמיד גדולה במיוחד ולא כל אחד יכול להרשות לעמו הוצאה שכזאת. שנית, ההוצאות הכלכליות הכרוכות בתשלום על דלק, תשלום למוסכים, אגרות טסט וכיוצא באלה הינן גבוהות ומרובות, כאמור עניין הפקקים והחנייה הופך להיות מטרד לרבים ועל כן עדיפה האלטרנטיבה של השכרת רכב ושרותיה של חברת השכרת רכב.

מתאים למגוון מטרות:

השימוש בשירותיה של חברת השכרת רכב יכול להתאים לאנשים שונים כגון סטודנטים שאין בידם התקציב לרכישת ואחזקת רכב ורק נוסעים פעם בחודש לבקר את אימא מחוץ לעיר. לאנשי עסקים העובדים בעיר ומדי פעם עליהם לערוך נסיעות אל מחוצה לה, אז האופציה של חברת השכרת רכב תספק להם גם רכב אקסקלוסיבי שירשים את הלקוחות. למי שמבין את היתרון האקולוגי והסולידרי שבהשכרת רכב על פני אחזקת רכב פרטי ולכל מי שמבין את היתרון הכלכלי.

האפשרויות:

חברת השכרת רכב מציעה מגוון רחב ואפשרויות רבות, הן בבחירת סוג הרכב והן בבחירת סוג החבילה להשכרה. תתכן השכרת רכב על בסיס יומי או השכרת רכב במחיר כולל לכמה ימים ועוד. חברת השכרה רכב היא בעלת מספר רב של מכוניות ומציעה לכל אחד את הרכב המתאים לו מרכבים מפוארים ועד לרכבים דלי תקציב, ממשפחתיות ועד מיני – וואנים.

אופציה עדיפה:

חברת השכרת רכב היא אופציה העדיפה כלכלית ופרקטית על פני אחזקת רכב פרטי, חברת השכרת רכב היא זמינה ונגישה בסניפים רבים ברחבי הארץ. כל מה שצריך הוא רישיון נהיגה בתוקף וכרטיס אשראי. דרך צלחה!