הנצפים ביותר

רכב חדש? זה אפשרי

עם כל המבצעים שמפרסמים היבואנים נכון להיום כדאי תמיד לדעת איך להתייחס אל כל הפרסומים ולקרוא היטב את כל האותיות הקטנות על מנת לקבל הצעה שהיא רלבנטית ולא לבזבז זמן יקר בקביעה של פגישות אשר בתומן יהיה די ברור כי האפשרות לממן את הרכב החדש שרציתם לרכוש אינה ממש אפשרית כפי שהוצג לכם במקור. איך בדיוק אפשר לוודא כי הצעת מימון לרכב חדש תהיה כזו שעונה על הציפיות ואפשר להתקדם איתה אל עבר נסיעת מבחן כדי להרגיש את הרכב בנסיעה ולהרגיש הכי בטוחים שאפשר כי רכשנו את הרכב המתאים לנו? עוברים על פני הדברים הבאים.

 

קונים רכב חדש בצורה חכמה

קודם כל צריכים להבין כי לא כך כך הרבה אנשים רצים על מנת לרכוש רכב חדש, דבר זה יוצר תחרות די גדולה על הרוכשים הפוטנציאליים שאכן נכנסים אל סוכנות הרכב ויצירת התנאים הכי טובים על מנת לקרב את כל אלה לקראת סגירה ורכישה של מכונית. לשם כך החלו היבואנים להכניס עבור רכישה של כל רכב כמעט את מרבית התוספים שהלקוחות מבקשים כמו מולטימדיה וחיישני רוורס תוך הורדת המחיר של המחירון בכמה אלפים יפים פחות.

 מעבר לכך בשל ההבנה כי אנשים אינם יכולים להתחייב להלוואה של סכום חודשי גבוה מידי חודש ולשלם בנוסף מקדמה די גבוהה שגם עבורה הם צריכים הלוואה, החליטו יבואני הרכב לחלק את העלות של הרכב לשלושה חלקים כאשר מימון לרכב חדש כולל ברוב המקומות תשלום של מקדמה שיכולה להיות על חשבון הרכב הקיים, תשלום של סכום נוסף בתשלומים לתקופה של שלוש שנים או יותר ותשלום סופי של יתרת הסכום בתום תקפת התשלומים או לחילופין שדרוג מחדש של הרכב הנרכש לרכב מדגם חדש באופן דומה.