הנצפים ביותר

רכב חדש במחיר משתלם

העלות שאדם צריך לשלם עבור רכישה של רכב חדש במדינת ישראל היא גבוהה בצורה ניכרת בשל כל אותם מיסים שמנפחים את העלות לעד פי שתיים מן המחיר המקורי של הרכב, דבר זה מוריד את הכדאיות של קניית רכב חדש לגמרי ולפיכך אנשים רבים מהמעמד הבינוני ומטה פונים אל שוק המכוניות המשומשות או אפילו אל התחבורה הציבורית על מנת לחסוך בעלויות הגבוהות הללו. הירידה במחירים של רכב 0 ק”מ החלה להיות יותר משמעותית רק לאחר שנכנסו לאותן חברות יבואני רכב מתחרים שאפשרו לרכוש את אותו הדגמים החדשים בדיוק במחירים הרבה יותר נוחים שמאז גורמים לעלייה ברורה יותר ברכישה של רכבים חדשים שפשוט מציעים תמורה גבוהה יותר מאשר אלה המשומשים. אולי זה האופי היותר מפונק של הדור היום או האפשרות הזו לקבל מה שרוצים במחיר יותר משתלם, מה שברור הוא שהשינוי ניכר בכבישי הארץ שמלאים במכוניות חדשות.

 

כבר לא משלמים יותר

נכון, התחזוקה של רכב חדש אינה פשוטה והעלויות של העלות החודשית עבור העסקה בתשלומים יחד עם הוצאות הביטוח והדלק יכולות להגיע לסכומים גבוהים שיורדים מידי חודש בחודשו, אולם אם לוקחים בחשבון כי העלות המקורית של התשלום עבור רכב חדש יורדת בצורה ניכרת, מקבלים רכב שהוא זול יותר ועדיין מספק  כל מה שרכב חדש יכול לספק.

כאשר נמצאים שעות ארוכות על הכבישים של הארץ זה בהחלט חשוב לנסוע עם רכב 0 ק”מ שמאפשר לא רק נסיעה בטוחה ויציבה אלא גם נסיעה נוחה עם כל האיבזורים שאי אפשר למצוא ברכבים מהדגמים הישנים יותר, ויחד עם נפח הרכב שהולך ועולה יש גם הרבה מאוד מקום למשפחה שלמה ליהנות מנסיעה ברכב שבו אפשר להשתמש שנים ארוכות ללא הוצאות נוספות מלבד אלה הבסיסיות.