הנצפים ביותר

רילוקיישן – רק עם חברות מקצועיות!

 
 
רילוקיישן הוא תהליך מורכב. עוזבים את הידוע ומוכר ועוברים אל הלא-נודע, אל החדש ולפני המעבר עצמו יש לא מעט ארגונים והיערכויות שצריכים להתמודד עימם. עבור רבים המפגש עם האתגרים והתמודדויות הללו הוא חדש, אך ישנן דרכים יעילות להקל על המצב ולפשט במידה רבה את התהליך. אחת מהדרכים האלו היא הסתייעות בחברות שעיקר התמחותן – רילוקיישן. 
חברות שכאלו עוזרות למשפחה להתכונן למעבר החל מאריזה והעברת החפצים דרך עזרה בהתמצאות בסביבה החדשה ועד איתור מוסדות חינוך הולמים לילדים. 
בישראל קיימת מספר חברות שמתמחות בנושא זה וחשוב לבחור לצורך המעבר חברה מקצועית ויסודית, אחרת תהליך המעבר, שגם כך קשה, יהיה קשה עוד יותר.
 
לבחור בחוכמה חברה שמתמחה ברילוקיישן:
 
יש, כאמור, מספר חברות בישראל שמתמחות ברילוקיישן, לכל אחת מחירים משלה ושירותים ייחודיים, לכן אנו ממליצים מאוד לבחון היטב כמה חברות ורק לאחר הסקר לבחור את המתאימה ביותר עבורכם. 
בעינינו, המחיר לא צריך להיות הקריטריון הקובע היחידי. אם תבחרו בחברה רק על פי המחיר שהיא מציעה לא בטוח שתבחרו בחברה הטובה ביותר. אם בכל זאת אתם מוגבלים בתקציב, אז נסו לכל הפחות לאתר את החברה הטובה ביותר בטווח המחירים המתאימים לכם. 
ברור לכל שמעבר לארץ אחרת כרוך בהוצאות רבות, המלצה שלנו הקדישו די זמן כדי לבחור בחברה מהימנה ומקצועית, כזו שתרגישו בטוחים להפקיד בידיה את החפצים האישיים והיקרים שלכם.
הטיפ הראשון שלנו הוא להתייעץ עם חברים ומשפחה בנוגע לחברות רילוקיישן. ייתכן מאוד שדווקא אנשים קרובים לכם מכירים חברות כאלו והם יוכלו להמליץ לכם על חברה מהימנה ואמינה, לסירוגין, ייתכן והם חוו שירות לא איכותי בעבר והם יוכלו לעזור לכם לשלול חברות לא מקצועיות (בחירה בדרך האלמנציה).
אם קרובים ומשפחה לא עזרו לכם בנושא, זה בסדר, לא צריך להתייאש היעזרו ברשת האינטרנט. שם תוכלו לא רק למצוא חברות שמתמחות ברילוקיישן כי אם גם לקרוא ביקורות וחוות דעת של גולשים שכבר נעזרו בשירותיהן של החברות הללו. נסו לעמוד על המוניטין של כל חברה ולבחון אם יש לה ניסיון רב במעבר לארץ היעד שלכם. אם יש המלצות באתר של החברות הללו, הרימו טלפונים לאנשים שהמליצו עליהם וראיינו אותם על טיב השירות, על החוזקות ונקודות החולשה של כל החברה. לאחר מכן, צמצמו את הרשימה והתקשרו לחברות אלו.
חשוב להבין, הצעת מחיר מסודרת של חברה מקצועית תינתן לכם רק לאחר שנציגי החברה יגיעו פיזית אליכם הביתה. במידה החברה שולחת לכם הצעת מחיר כבר לאחר שיחת הטלפון הראשונה  בטרם ראתה את הבית ותכולתו ועוד לפני שדיברה איתכם על הצרכים הייחודיים שלכם – נורות אדומות צריכות להידלק אצלכם. כל זאת נכון למעט חברות שמתמחות ברילוקיישן וגובות מחיר פר שעת עבודה, מבלי להתייחס לתכולה ולשירותים.
אם התרשמתם מחברות מסוימות עליכם לוודא מספר פרטים טכניים, אך חשובים עד מאוד. כך למשל, צריך לבדוק רישיון עסק, רישיונות נהיגה להובלת ציוד כבד ואישורי מעבר ייעודיים בשדות תעופה ונמלים.
 
ניתן למצוא רילוקיישן לאפריקה, רילוקיישן לסין ע”י המומחים בתחום חברה מקצועית ומתמחה בתחום הרילוקיישן. 
 
שתהיה נסיעה טובה!