הנצפים ביותר

רטיבות בתקרה – מה עושים?

רגע לפני שאתם פותחים מטריה בסלון ומקפצים בין טיפות המים כדאי להקדים ולטפל בבעיה בכדי למנוע את החמרתה. חשוב יהיה להבין כי הזנחה של רטיבות בתקרה תרגום להצטברות של נזקים חמורים יותר ובעיקר, יקרים יותר.

אנו מניחים כי לפני שהמים התחילו לטפטף כבר הופיעו בתקרה שלכם כתמים של רטיבות בהם לא טיפלתם בזמן. טיפול מהיר ומוקדם באותם כתמים של רטיבות הוא המפתח לתחזוקה נכונה של דירה.

השלב לראשון והחשוב ביותר לטיפול ברטיבות

כתם רטיבות בתקרה של הבית שלכם מעיד כי ישנה נוכחות של מים בתקרה, משמעות הדבר היא שעליכם לאתר מיד את מקור המים. אם אתם מתגוררים בקומה העליונה סביר מאוד כי מדובר בנזילה של מים בשל איטום לקוי של הגג, מקור המים יהיה גשמים או דוד של שמש שהתנפץ על הגג. אם אתם אנכם מתגוררים בקומה העליונה מדובר יהיה בפיצוץ של צנרת מים העוברת בתוך התקרה שלכם, ייתכן כי אלו צינורות המים שלכם וייתכן כי מדובר בצינורות של השכנים.

השלב הבא – איך מטפלים?

איטום נכון של הגג או טיפול בדליפה בצנרת שניהם דורשים מעורבות של אנשי מקצוע, אם מדובר בדירה שכורה עדכנו בכך מיד את בעל הדירה, אם יש ברשותכם פוליסת ביטוח מבנה זה הזמן לפנות אל חברת הביטוח. ההמלצה שלנו היא טיפול מקצועי ומהיר בכל מקרה של רטיבות בתקרה בכדי למנוע מקרים של הצטברות פטריות עובש בבית או החמרה של הנזק.

השלב השלישי – שיקום

אל השלב הזה תגיעו לאחר שכבר תוקנה הנזילה, כעת נותר רק לצבוע מחדש את התקרה במידת הצורה או לנקות את כתמי העובש שהצטברו. הקפידו על שימוש בצבע איכותי אנטי עובש כאשר עליכם לצבוע את התקרה רק כאשר היא יבשה. Â