הנצפים ביותר

רוצים לאכול במסעדת גורמה בלב היער? בואו למסעדת שלו ביער

 

אם תמיד נמשכתם למסעדות גורמה הממוקמות באזורים מיוחדים ולא שגרתיים, ואנו הרי לא רואים סיבה שלא להימשך למקומות כאלה – יש לנו הצעה מעניינת עבורכם. בקרית טבעון הממוקמת באזור חיפה, נמצאת מסעדת שלו ביער, המציעה לכם חוויה קולינרית מלהיבה ומרעננת באווירה כפרית מיוחדת בלב היער.

המסעדה ממוקמת בלב יער השומרים, במבנה שהוקם ב-1958 על ידי אגודת השומרים, ומציעה מנות גורמה יפהפיות המגיעות מהמטבח צרפתי, עם בשר המיושן במקום, פסטה תוצרת בית ועשבי תבלין שהמסעדה מגדלת בעצמה. המסעדה מתמחה בייצור עצמי ועבודת יד, וכשמה כן היא – מציעה חוויה ואווירה של שלווה ביער.

המסעדה מעוצבת בצורה חמימה וכפרית וניתן למצוא בה שולחנות עם מפות צחורות, אח שדולקת בימי החורף וספרים ותמונות המספרים את הסיפור המרתק שעומד מאחורי מבנה המסעדה – סיפורה של תקופה אחרת, בה מדינת ישראל הייתה בתחילת דרכה. כמו כן, מחוץ למסעדה תמצאו גן עתיקות יפהפה וגם נקודת תצפית לעמק יזרעאל.

מסעדות בצפון– התפריט הייחודי של המסעדה כולל מנות גורמה מעוצבות של בשר, דגים, פירות ים, קינוחים תוצרת בית והפתעות מרעננות נוספות. ניתן למצוא בתפריט מנות ידועות שהוסיפו להם “טוויסט” – מרכיבים חדשים ולא שגרתיים המוסיפים להן טעם חדש ומפתיע, ושוברים את המוסכמות ואת כל מה שהכרתם במסעדות עד כה.

במסעדה ניתן לערוך אירועים משפחתיים וכנסים מקצועיים שיכילו עד 120 איש בחורף ו-240 איש בקיץ. תוכלו לבחור היכן אתם מעדיפים לשבת – בחלקה הפנימי של המסעדה או בחלקה החיצוני, בצל האורנים.

למסעדת שלו ביער יש אוסף של מאפיינים אשר מעניקים לה את הייחוד שלה והופכים אותה למסעדה שחייבים לבקר בה, בנוסף למיקומה בלב היער. במסעדה שמים דגש על השירות, הטריות, האווירה, הטעמים וכל הפרטים הקטנים שמרכיבים את חוויית האירוח במסעדה, אולם רק כשתגיעו למסעדה תבינו על מה כולם מדברים.