הנצפים ביותר

רוצים חתונה מוצלחת? [תקליטן לחתונה עושה את ההבדל]

חתונה היא אחת מהאירועים הנחשבים והמשפיעים ביותר במהלך חיינו. לרוב כאשר מתכננים חתונה נותנים דגש על אלמנטים שמהווים את היסודות להצלחת האירוע. אחד מהגורמים שבאמת עושים את ההבדל בין אירוע מוצלח לבין אירוע כושל הוא תקליטן לחתונה. תקליטן לחתונה יכול להפוך אירוע “יבש” לסוער ושמח. למעשה המוסיקה אותה משמיע התקליטן לחתונה יוצרת את האירוע ומכתיבה את מהלך העניינים.

 

תקליטן לחתונה, דגשים

כאשר מתכננים את האירוע כאמור חשוב לתת דגש על תקליטן לחתונה לא פחות מאשר בחירת הצלם. ובדיוק כמו שתמונות לא איכותיות יגרמו לכם למורת רוח ומן הסתם האירוע כבר עבר ולא יחזור הרי שהנזק הוא בלתי הפיך, כך גם לגבי תקליטן לחתונה, ראשית חייבים להבין עד כמה משפיע התקליטן על האירוע כולו:

אווירה – האווירה מוכתבת על ידי המוסיקה שבחרתם, בחרתם שמח יהיה שמחח, בחרתם עצוב יהיה עצוב.

התנהלות – כל האירוע מבוסס על תזמונים, מתי מגיעים האורחים, מתי החופה ובאיזו שעה מגישים את המנה העיקרית. כיום החתונות מורכבות יותר ויותר כך שמעבר לאירוע החופה משולבים לא מעט אטרקציות שגם הם מתוזמנות. על כן תקליטן לחתונה מכתיב את השתלשלות האירועים על ידי שינויים במוסיקה שהוא מנגן.

זיכרונות – למעשה חתונה יכולה להתקיים בבית כנסת עם רב ולא חייבים אולם ואטרקציות אך למעשה אם כבר מחליטים על אירוע משולב אטרקציות הרי שמעבר לאטרקציות מה שילווה את הערה היא המוסיקה ולכן בחירה של תקליטן לחתונה הינה חשובה ביותר.

 

וותק וניסיון שווים המון

תקליטן לחתונה נמדד על פי היכולת שלו לקחת קהל באולם אירועים ולהביא אותו ממצב של ישיבה על הכיסא למצב של שמחה, ריקודים ופיזוזים. תקליטן לחתונה ללא ניסיון עלול לטעות בסוג המוסיקה שבחר, או לא ל”הרגיש את הקהל וליצור מצב בו הקהל מתייסר מסיבות שונות, בין אם המוסיקה צורמת או חזקה מידי או שבכלל נבחרה מוסיקה שאינה מתאימה לאווירת האירוע. תקליטן לחתונה מנוסה לעולם לא מגיע “מוכן” עם שירים לאירוע, ה”מוכן ” משמעו לרוב שהוכן דיסק השמעה מראש ואיתו מעבירים את הערב. בעל הניסיון תמיד יתכונן, יכין רצועות השמעה בהתאם לסוג וסגנון האורחים ויחד עם זאת תקליטן לחתונה תמיד “זורם” עם האירוע.