הנצפים ביותר

רודוס – חופש זול לכל המשפחה

האי המזרחי ביותר ביוון, פסיעת רגל מטורקיה, הוא שילוב מנצח של מים כחולים עזים, מזג אוויר מושלם, נוף יפהפה של יערות אורנים וצמחייה פורחת, היסטוריה מרתקת ואטרקציות לנופש ולבילוי בלי סוף. אפשר להבין למה לאורך ההיסטוריה עברו פה רבים אשר חמדו את השליטה באי – צלבנים, רומאים, טורקים ועוד. כולם השאירו את חותמם על התרבות, האדריכלות והמטבח של האי היווני המיוחד הזה וכעת, אלפי תיירים מישראל ומאירופה באים כל שנה לספוג מכל הטוב הזה במסגרת חבילות נופש לרודוס!

אז מה תמצאו ברודוס?

כמעט כל דבר שעולה בראשכם, הכול מכל דבר ולכל אחד. זה מה שעושה את האי הזה מושלם גם לנופש זוגי רומנטי, גם לחופשת צעירים אנרגטית ובמיוחד לחופשה משפחתית עם הילדים, שהיא לעתים אתגר בפני עצמו. אם החלטתם על חופשה משפחתית בהרכב מלא בזמן הקרוב ובמיוחד, אם אתם רוצים לעשות זאת ביעד קרוב וזול ועדיין לחזור עם חוויות משפחתיות לכל החיים, אז קדימה! זה הזמן להקיש על המקלדת “חבילות נופש לרודוס” ולבדוק מה יש לסוכני התיירות להציע.

סביר להניח שתרצו למצוא לעצמכם מקום לינה בעיר רודוס עצמה, בירת האי. מרבית האטרקציות ומוקדי העניין של האי נמצאים ברודוס עצמה, או לא רחוק משם. אחרי שתתמקמו ותנוחו, תצטרכו להתפנות למשימה הקשה של בחירה בין אינסוף הפעילויות שהאי מציע, למבוגרים ולילדים כאחד. אחת מאלו, שאין לוותר עליה, היא בילוי בפארק המים  The Water Park, הגדול מסוגו באירופה! מגלשות אקסטרים ומסלולי אבובים לעצלנים, בריכות מכל הסוגים ומתקנים יצירתיים. התורים, לא תאמינו, קצרים! והכול ספוג באווירת הכיף והשמחה, שיש רק בסביבת כל כך הרבה מים.

אם אתם חובבי נוף וטיולים ואוהבים לבלות עם הילדים בחיק הטבע, רודוס תוציא אתכם יותר משבעי רצון! האי היפהפה והפורח מכיל המון הזדמנויות לטיול בסביבה והנאה מהנוף הפסטורלי והמגוון. תוכלו לשכור ג’יפ, או רכב ולצאת עם הילדים לטיולי יום מהנים ומלאי חוויות, כי יש המון מה לראות. אחד הדברים שיקסמו לילדים ולכם הוא בוודאי עמק הפרפרים המלהיב – שמורת טבע במערב האי, שבה אלפי פרפרים בכל הצבעים והמינים מעופפים בין המטיילים בעמק ירוק ופורח. אם חשקתם בעוד קצת מים, פנו לצד המזרחי של האי לטיול בשמורת שבעת המעיינות. ביקור במעיינות ומפלים זורמים, הליכה במים עם פנסים, בתוך מערה ארוכה, שבסופה אגם מים צלולים מרהיב המוקף צמחיה עבותה ועצי פרי. נשמע כמו פוטנציאל להרבה תמונות משפחתיות מאושרות? ובכן, בדיוק כך!!

אם עייפתם מפעילויות ובא לכם סתם לשכב פרקדן, כמובן שתוכלו לבלות יום שקט ונינוח על אחד החופים המרהיבים של האי וליהנות מהשמש המושלמת והמים התכולים. בערב, כשהילדים כבר יישנו, תוכלו להתפנות לעצמכם ולצאת לערב של פולקלור באחד המועדונים המקומיים המצוינים, לראות הופעות חיות של מוסיקה יוונית מקפיצה וליהנות מהתפריט המקומי המעלף, המתובל בהשפעה טורקית.

חבילת נופש משגעת בתקציב שפוי!

כבר אמרנו, לרודוס אפשר לנסוע בהרכב משפחתי מלא, לבלות חופשה כיפית ולא לחזור עם חור בכיס. בייחוד עכשיו, ניתן למצוא דילים מצוינים לאי, הכוללים טיסות ישירות הלוך ושוב ולינה בבתי מלון, מהמעולים באי. קחו למשל, דיל שמציעה חברת השטיח המעופף – 3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר, במלון ארבעה כוכבים במרכז העיר, קרוב לכל האטרקציות, עם בריכה מחוממת, ג’קוזי וחדרים מרווחים ומעוצבים להפליא, תעלה 1,223$ לזוג עם ילד. במלון Lomeniz המצוין, בדרגת 3 כוכבים, המציע גם חדר משחקים, סנוקר, מינימרקט ובריכה גדולה, תוכלו להגיע עם שני ילדים לחבילת 3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר ולהוציא רק 1,479$ מכיסכם.