הנצפים ביותר

רגע לפני אכלוס

התהליך של רכישת דירה חדשה מן הקבלן הוא ארוך ומפותל ומן הרגע בו נעשתה החתימה וההעברה של הסכום הראשוני עבור הרכישה של הדירה מתחילים שלל של שלבים שאותם חייבים לעבור בדרך אל הדירה המושלמת והמוכנה לאכלוס מידי הקבלן. בחירה של אריחי לבית, התאמה של מטבח, בחירה של כלים סניטריים ובחירה של דלתות פנים, אלא הם רק חלק מתהליך שלם של בחירות שיכולים לכלול המוני פגישות עם כל אחד מן הספקים שכרוכים בשירותים הללו ולעייף גם את האדם הכי נלהב לקראת כניסה אל הדירה החדשה שלו.

בין כל אלה ישנן שנים ארוכות של בנייה שתאריך הכניסה הייעודי בהחלט יכול לזוז אף הוא קדימה בהתאם להתקדמות של הבנייה על ידי הקבלן. מה קורה לאחר שנכנסים, אולי מההלם, אולי מחוסר ניסיון ברכישה של דירה מקבלן, מה שרואים הוא רק חלל ריק והמון לכלוך על הרצפה המושלמת. מביני דבר כבר יזמינו פוליש רצפות שיתבצע טרם ההגעה של המובילים.

 

מנקים היטב את הדירה

אולי זה נשמע מוזר כי הקבלן מביא דירה שהיא שלמה מכל היבט למעט זה של הניקיון, אבל זה מה שקורה בפועל כאשר המפתחות מועברים אל בעל הדירה והקבלן מכריז על סיום העבודות בבנייה הגיעה אל תומה. נדיר שלא שומעים על כל מיני תיקונים שנדרשים על ידי האנשים שנכנסים במועד האכלוס, אבל בין כל אלה קיים המון לכלוך שצריכים לדעת לנקות בצורה מושלמת טרם הכנסת כל הציוד אל הדירה.

פעולה שלפוליש רצפות היא כזו שמביאה את הניקיון בצורה מהירה ומקצועית, שלאחריה בהחלט אפשר להרגיש כמו בבית ועם ריח של ניקיון להניח את כל הריהוט מבלי לדאוג כי הניקיון שניסים לבצע לא ממש הסיר את כל האבק שהצטבר לו במהלכה של בנייה.