הנצפים ביותר

רב חובל ליום אחד

אתם לוקחים את אופנוע הים שלכם לסיבוב בים ואתם ממשיכים עוד ועוד פנימה ומתחילים לדמיין כמה נפלא זה היה אם צמוד אליכם היה מקום לשבת ולאכול משהו מפנק או אם הייתה מיטה נוחה שבה אפשר להשתרע בזמן שאדוות גלי הים משיטה אתכם ומנדנדת אתכם בצורה שגורמת לכם להרגיש כמו ברחם מחדש.

כנראה שהגיע הזמן שתודו באהבה האמיתית שלכם שהיא הפלגה ותשאירו את השיטוט בים על גבי ג’ט סקי לימים שבהם אתם רוצים להשתטות כמו נערים, מכיוון שלצאת אל קורס סקיפרים זה דבר שגברים בוגרים עושים. גברים שאוהבים את הים ורוצים להרגיש כמו רב חובל שמשיט ספינה גדולה אל עבר ימים רחוקים.

 

עד כמה זה אפשרי?

קודם כל, חשוב לדעת כי על מנת להשיט כלי שייט קטן לא חייבים להוציא רישיון שייט ממשרד התחבורה אבל כמובן שכדאי וחשוב לקבל את הידיעות הנדרשות לגבי כלי השייט לפני שיוצאים איתו אל הים על ידי הרשמה אל קורס סקיפרים שמעביר שיעורים עיוניים בכיתה ושיעורים מעשיים בספינה בים. יש לא מעט מועדונים שאליהם ניתן להצטרף בעלות שהיא אינה כה גבוהה מזו של מועדוני כושר מובחרים וכך אפשר להגשים חלום שהוא קצת יותר חשוב מניפוח של שרירים, אחרי הכל מה יותר מושך בחורות, האפשרות להשיט יאכטה מפנקת או כמה שרירים שאין כל כך מה לעשות איתם בשורה התחתונה?

אם ממש מעוניינים להמשיך הלאה ולהוציא רישיון שייט, חשוב לקחת את כל השיעורים הנדרשים על מנת להיות מוכנים אל המבחנים של משר ד התחבורה שמשלבים מבחן תיאורטי ומבחן מעשי בדומה לזה שמוציאים עבור הרכב, רק עם ידיעות לגבי ימאות וכלי שייט ואז אתם יכולים ליהנות מעולם הרבה יותר מלא של ים שלם שנפרש לנגד עיניכם.