הנצפים ביותר

קניית בית בישראל: מתחילה בארה”ב

“משכנתא”. אי אפשר איתה ובלתי אפשרי בלעדיה. כל זוג צעיר כמו גם הורינו, משלמים וימשיכו לשלם את אלפי השקלים הללו בכל חודש בכדי להגיע לרכישת הנכס. מסתבר כי דירות למכירה בארה”ב – יקרבו אותנו אל היעד הזה במהירות יחסית לכל השקעה מתחום אחר. היא ההשקעה שיגידו עליה בעוד כמה שנים: “מי שעשה זאת לפני כמה שנים היה גאון”.

איך זה יכול להיות?

  • כיוון שהחלום האמריקאי ממתין לרוכש הנבון המעוניין להתחיל ולהיכנס אל תחום השקעות נדל”ן בארה”ב – עם ריביות ואינפלציות נמוכות במיוחד.
  • בארה”ב ניתן לקנות בית בסביבה טובה במחיר הנמוך פי 6 ויותר (!) מן ההיצע בארץ, ולהשכירו תמורת מאות דולרים בחודש.
  • משום שהאינטרנט הוא כלי כל-כך יעיל, אנו יכולים להשתמש בו כדי לוודא על טיב האזור בו נמצא הנכס שלנו,לשוחח עם השכנים, לוודא וללכת על בטוח!

כל אחד יכול להצליח בתחום השקעות נדל”ן בארה”ב

האינטרנט הוא מקור בלתי-נדלה של מידע. נצלו זאת, נצלו מכרים, השתמשו בפרסומות של נדל”ן בארה”ב לתועלת שלכם. כך תגיעו אל הבית הנכון בשבילכם – בו תוכלו להשתמש כמקור הכנסה עיקרי ולהמשיך לגור בארץ, בנוחיות וללא דאגות. לאחר הרכישה – תחזוקת הבית נעשית באופן שוטף ע”י המשכירים ובתקופות של מעבר, העלות היא לא יותר מחצי חודש בו משולמים דמי-שכירות.

מתי כדאי להשקיע?

ממש עכשיו. השפעות משבר ה-SUB PRIME התפוגגו, נדל”ן בארה”ב הגיעו לנורמליזציה בשוק שמתעורר, אך האינפלציה והריביות האפסיות יתעוררו גם הן בקרוב ואיתן יחלו המחירים לעלות. הרוכשים של הדירות חזרו לשוק, וכאן גם אנחנו  צריכים להיות. חלקים רבים מארה”ב “חמים” לרכישות מסוג זה כרגע, בהם מדינות כמו פלורידה וקליפורניה. המשק האמריקני נמצא במצב שכדאי לנצל כיום ואחוזי ההנחה על דירות בארה”ב מגיעים עד ללמעלה מ-40%. לעומת זאת – מחירי הדירות בארץ, אינם נמצאים במגמת ירידה ומי שמחפש לקנות דירה יודע שאפילו ההפך הוא הנכון כיום. השקעה חכמה כיום תעזור לנו להגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו, במחיר לא גבוה ובתמורה מיידית שמשמעה בטחון כלכלי לנו ולילדינו – בארץ בה נולדנו.