הנצפים ביותר

קמין בנוי – הרמוניה נעימה בחלל בית המגורים

קמין בנוי – הרמוניה נעימה בחלל בית המגורים 
קמין בנוי (או לחילופין אח מובנה) זהו קמין אשר קיים בלב בית קיים ונעשה לחלק בלתי נפרד ממנו וזאת בניגוד אל הקמין העצמאי הסטנדרטי. הקמין בעצמו כלל לא ניצב בעצמו במרחב אם כי הוא למעשה מוקף במבנה אחר מכל צדדיו, מלבד הצד אשר פונה אל חלל הבית. הקמין הבנוי לפעמים ממוקם בתוך קיר הסלון, קיר שעשוי מגבס או שמא קיר בלוקים שונה כאשר התנאי הבסיסי הוא למעשה שהחומר המחפה אחר הקמין וסביבת הקמין צריך להיות מתאים לחום הצפוי להיפלט מתוכו במקסימום העוצמה. קמין בנוי מעצים את כל הקונספט של קמינים לחימום בית המגורים שכן הוא למעשה מעניק לא מעט פלוסים מגוונים עבור כל דיירי הדירה. 

כמעט כל היתרונות של קמין בנוי 
הקמין הבנוי חוסך לנו הרבה מקום ריק במרחב בו הוא למעשה מותקן שכן עיקר ממדיו הפיזיים, למקרה ש לא כולם, נמצאים בתוך הקיר. באורח זה בהחלט יתאפשר לכם להתקין קמין בנוי בלב מבנה גבס ואף בלב קירות הבית הפנימיים מבלי לפגום בסיגנון המקורי של פנים הדירה. ויותר מכך, הקמין הבנוי ברובו נסתר מהעין ככה שרוב הקונסטרוקציה ומבנה הארובה בכלל אינם נראים לעין והתוצאה המוגמרת מעודנת מאוד. באופן מעשי, אנשים רבים מעדיפים להרכיב קמין בנוי כחלק אינטגרלי מהמזנון בסלון, בדיוק מתחת לטלוויזיה ועל ידי זה להשיג הרמוניה מושלמת עם חלל פנים הבית. הצד החזק האחרון של קמין בנוי זה אולי החשוב מכולם- הבטיחות. הקמין הבסיסי, כפי שהוזכר, חשוף מכלל הזוויות והוא פולט חום מכל הצדדים. בניגוד לכך, קמין בנוי בעל רמה מוסתר ברובו בתוך המבנה ועל כן הוא למעשה מוצלח בהחלט לשימוש במשפחות עם ילדים. 

קמינים שונים משתמשים במשאבי גלם מגוונים במטרה לייצר אנרגיית חומר מתהליך הבערה ובאופן זה בהחלט גם קמין בנוי לא נבדל משאר הקמינים בז’אנר וניתן להשיג קמינים בנויים ש נעזרים בגז, עץ, סולר או אפילו נפט לשם הפקת החום. בסוף, בחירה נכונה ומושכלת תוביל להתקנת קמין בנוי בעל איכות שיתאים בדרך אבסולוטית עבור כל חלל ואיפיון ותשיג לכם עיצוב ביתי חם שאף יעלה את הערך של מעונכם בצורה ניכרת.