הנצפים ביותר

קלנועית חשמלית – גם נעה וגם נאה

החלטתם לרכוש רכב ? הגעתם לסוכנות רכבים ? רוב הסיכויים שלפני שאתם בודקים את ביצועי הרכבים והדגמים השונים, תתרשמו מן המראה החיצוני שלה. הצבע, הריפוד, המושבים, מוארכת או קצרה ועוד. בדיוק באותה דילמה עומד אדם אשר מעוניין לרכוש קלנועית. הקלנועית החשמלית הפכה להיות אמצעי תחבורה כה פופולרי עד שהחלו לייצר מגוון דגמים בכל הצורות והצבעים. אז אילו אפשרויות קיימות בבחירת קלנועית חשמלית מבחינה חיצונית ? ועל מה יש לשים דגש מבחינת הנתונים המכאניים ?

צבע הקלנועית

בדיוק כמו כל כלי רכב אחר, ניתן למצוא קלנועיות חשמליות במגוון צבעים. הצבעים הנפוצים ביותר הינם שחור ואדום. כיוון שהקלנועית הינה אמצעי תחבורה פתוח, צבעו של הריפוד מיד תופס את העין ואף הוא קיים במגוון צבעים. לכן, בבואכם לרכוש קלנועית חשמלית שימו לב גם לצבע השלדה וגם לצבע הריפוד. במידה וצבע השלדה מוצא חן בעינכם והריפוד לא נראה לכם, ניתן ברוב המקרים למצוא קלנועית בעלת אותו צבע שלדה עם ריפוד בצבע או סגנון אחר.

רוחב הקלנועית

קיימות קלנועיות במגוון רחבים. מומלץ לבחון מבחינה חיצונית את שני הסוגים ולראות מהו הסוג המועדפת עליכם מבחינה חיצונית. יחד עם זאת, יש לזכור כי לקלנועית בעלת מבנה צר קיימת פונקציונלית חשובה והיא מקנה אפשרות מעבר במרווחים צרים.

לא לשכוח את מה שיש בתוך הקנקן

עם כל הכבוד למראה החיצוני והמרשים של משפחת כלי הרכב החשמליים: קלנועית החשמלית, אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי, זכרו כי מה שחשוב אף יותר הינה היכולת המכאנית שלהם. חשוב כי תבדקו כמה כוחות סוס יש לקלנועית החשמלית, עד איזה משקל היא יכולה לשאת, מהו זמן הטעינה שלה, האם היא מתאימה לאנשים בעלי מוגבלויות ועוד.

וכטיפ קטן לסיום, זכרו תמיד לוודא כי אתם מקבלים תעודת אחריות על הקלנועית החשמלית. קראו היטב מה כוללת האחריות ומה לא. כך, תוכלו להיות שקטים ורגועים שאם חלילה תעלה בעיה כלשהיא, יהיה גוף יציב אשר תוכלו לפנות אליו לתיקון התקלה או טיפול בבעיה.