הנצפים ביותר

קליניקה לרפואה משלימה – קוסמטיקה

 

קליניקה לרפואה משלימה – קוסמטיקה

תחום הקוסמטיקה מהווה מקבץ רחב של טיפולים וכלים לטיפוח הקשורים במראה הגוף, טיפוח העור, ציפורניים, השיער וכו’. בכללו, טיפולי הקוסמטיקה משרתים בעיקר את המין הנשי, אם כי ניתן להצביע בשנים האחרונות על מגמה בה מספר לא מבוטל של גברים משתמשים אף הם בטיפולים קוסמטיים כאלו ואחרים המותאמים לצורכיהם.

בתחום הקוסמטיקה כיום מבוצעים מגוון רחב של טיפולים על ידי מגוון רחב של אנשי מקצועי, להם ידע ולימוד רחב בתחום בו התמקצע. טיפולי קוסמטיקה בולטים ומוכרים כוללים בין היתר: טיפול השיער באמצעות תכשירים, צביעת שיער, ניקוי העור – שימורו וטיפוחו, טיפולים בכף היד והציפורניים, איפור, הסרת שיער ועוד.

פרח soul body

במסגרת הקליניקה מוצעים מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים לנשים באזור חיפה והקריות. זאת על מנת לתת מענה להיבט חשוב ומהנה בעולמן של נשים רבות הרצות למצות בצורה מרבית את נתוניהן ויופיין.

 

טיפולי פנים

בישראל בכלל ובאזור חיפה בפרט קיימת לחות רבה ועימה כמובן זיהום אוויר רב וחול. כל אלו גורמים לעור הפנים להיות חשוף לנזקים רבים. החלק הרגיש ביותר לחשיפה של נזקים אלו הוא עור הפנים הרגיש. לטיפולי הפנים הקיימים בקליניקה יש תפקיד חשוב בהתמודדות מול המפגעים והנזקים הסביבתיים הרבים.

בין היתר כלולים בקליניקה טיפול להסרת עור יבש, בו קיים שימוש במיטב התכשירים. בנוסף יזכו הלקוחות לעצות שימושיות בהתמודדות מתמשכת בעור היבש בגוף הן דרך תזונה נכונה, הכנת מסכות, אמצעי מניעה ועוד.

במסגרת הקליניקה קיים אף טיפול פילינג המשמש נשים הזקוקות להסרת עור מת מין הפנים. תהליך זה נעשה על מנת לחשוף את העור החי ובכך להעניק מראה רענן וצעיר יותר. הסרת העור המת נעשית במספר דרכים על ידי סיבון באמצעות תכשירים ייעודיים, שימוש בחומרים כימיים ואף קילוף על ידי לייזר.

טיפול פנים נוסף בקליניקה הוא טיפול בפצעי אנקה. כאן ההתמודדות היא למול אותן נקודות שחורות הנקראות “קומודונים”. אלו דורשים טיפול על ידי מריחה של סוגי פילינג שונים המנקים את העור מאותם נגעים שחורים.

הסרת שיער

במסגרת הקליניקה מוצעים טיפולים קוסמטיים של הסרת שיער. רוב רובם של הטיפולים כיום נעשים על ידי הסרת שיער בלייזר ו\או בשעווה.

הסרת שיער בלייזר נעשית בעזרת מכשיר ייעודי לכך. שיטה זו מיועדת עבור מקרים של הסרת שיער ממשטחים רחבים יותר בגוף. לרוב מדובר בסדרה של טיפולים זאת לפי הערכה מוקדמת לגבי שיעור המטופל והמחזור ההורמונאלי שלו. לטיפול זה אחוזי הצלחה גבוהים.

הסרת נוסף נוספת במסגרת הקליניקה\סלון היא הסרת שיער באמצעות שעווה. מדובר על טכניקה של מריטת שיער וזו נחשבת לשיטה ותיקה יותר. הסרת שיער בשעווה מיועדת למקומות קטנים וממוקדים יותר בגוף. הטיפולים כוללים הסרת שיער בעזרת שעווה חמה המיועדת יותר למקומות קטנים כמו שפם וגבות וטיפול של הסרה בעזרת שעווה קרה העשויה משרף של תמציות צמחים ומשמשת היא להסרה באזורים מעט רחבים יותר דוגמת ידיים ואזורים ברגליים.

איפור מקצועי

במסגרת בקליניקה קיימים שירותי איפור מקצועיים הן במסגרת של סלון כלות, הכולל בתוכו את כל הפינוקים הקטנים והכיפיים עבור כלה ביום חתונתה והן כמובן הענקת שירותי איפור אחרים ומיוחדים עם מיטב המוצרים בשוק. כמו כן במסגרת הסלון ניתנים גם שירותים של סידור ועיצוב גבות.