הנצפים ביותר

קייטרינג עם קונספט מיוחד

בימים אילו שבו תוכניות כגון מאסטר שף הישראלית טופ שף האמריקאית מככבות בפריים טיים של הטלויזיה, הזמנת קייטרינג לאירוע אינו עוד רק צורך של הסעדת האורחים אלה היא אמירה! הרף גבוה, ולכן הצורך בחירה של חברת קייטרינג איכותית שתייחד את האירוע ותיצוק לו תוכן והמון טאץ’ אישי.

כיום יש חברות קייטרינג שמתאימות לתפריט גם סוג של תוכן כגון:

אירוע בסגנון שוק – ההחלטה על אירוע בסגנון שוק יצאה מגבולות העיצוב בלבד ומשפיעה על מהלך האירוע הן מבחינת האווירה והן מבחינת הסגנון: האורחים ישבו בדרך כלל בשלל מקומות ישיבה אלטרנטיבים  והאוכל יוגש בדוכני האוכל המעוצבים -ממש כמו בשוק איכרים אותנטי. הרעיון היה לתת לאורחים להסתובב ולהנות  בסגנון של מינגלינג ולא לשבת סביב שולחן אחד לאורך כל האירוע.

אירוע בסגנון Open Kitchen- אירוע בו האוכל נעשה ע”י צוות הקייטרינג בניצוחו של השף אל מול עיני האורחים ומלווה בגשה בעיצוב של עמדה מרובעת עם ניראות כשל מטבח מודרני, האירוע משלב מנות מיוחדות הנבנות ומוגשות באופן אישי לכל אורח.

אירוע חלבי בסגנון “מעדניה” – הגשה מיוחדת המשרה אווירה של מעדניה חלבית ממש כמו בצרפת, המשלב גבינות בוטיק מיוחדות,גושי גבינות וגבינות רכות, ממולאים, חמוצים, מאפים מיוחדים, יין משובח וכמובן המון שיק! 

כיום בעידן הייחודיות, שכל אדם מחפש להיות שונה ומיוחד הבחירה בקייטרינג המשלב קונספט באירוע הינה חלק בלתי נפרד ביחודיות האירוע, הבחירה בחברת קייטרינג המציעה סגנונות אלו מאפשר לכם לקבל אירוע מוקפד ומעוצב וזאת מבלי לשלם אלפי שקלים למפיקה או מעצבת ובכל זאת להפוך את האירוע שלכם ליוצא דופן מיוחד, וליצור חוויה משמעותית ומפתיעה יותר עבור האורחים שלכם.

אז לסיכום  לפני שאתם מזמינים קייטרינג לחתונה שלכם, לאירוע העסקי או הפרטי שלכם, אומר שאוכל אוכלים גם בעינים לכן כל כך חשובה גם צורת ההגשה, הקונספט המיוחד וכמובן שימוש בחומרי גלם איכותיים!

המון הצלחה בהפקת האירוע הבא שלכם…