הנצפים ביותר

קייטרינג לאירועים קטנים על טהרת הבשר

קייטרינג בשרי הוא העדיפות הראשית של רוב האורחים, ארוחה בשרת חמה מתקבלת בשמחה בשעות הצהריים, שעות אחר הצהריים וגם בשעות הערב. אם אתם מחפשים בחירה בטוחה לתפריט האירוע שלכם כדאי יהיה לבחור בקייטרינג בשרי. קייטרינג לאירועים קטנים ניתן להרכיב תוך שילוב של מנות בשריות מסוגים שונים וטווחי מחירים משתנים. מנות קייטרינג בשרי המבוססות על נתחים איכותיים ומובחרים תהיינה יקרות יותר, אך ישנן גם אפשרויות זולות יותר וטעימות לא פחות תוך שימוש במנות עוף ונתחים פחות איכותיים.

קייטרינג לאירועים קטנים בשעות צהריים

את תפריט הקייטרינג כדאי להרכיב תוך מחשבה על הציפיות והצרכים של האורחים. אם האורחים שלכם מצפים לקבל ארוחת ערב חמה ובשרית עליכם לבחור שירותי קייטרינג לאירועים קטנים בהתאם. את ארוחת הצהריים באירוע תפתחו עם מזנון מנות פתיחה מסוגים שונים ומאפים, את המנה העיקרית תרכיבו עם 3 אפשרויות לבחירה : דג, בשר בקר ומנת עוף, תוספות חמות כמו אורז ותפוחי משלימות את הארוחה. שימו לב, חשוב יהיה לדאוג כי תהיה גם מנה צמחונית נגישה.

קייטרינג לאירועים קטנים בשעות הערב

בתום יום העבודה ממהרים האורחים הביתה להחליף בגדים ולצאת אל האירוע שלכם, תפריט האוכל באירוע מחליף את ארוחת הערב הביתית של האורחים. כדאי לשלב קייטרינג לאירועים קטנים המציע מנות בשר באירועים משפחתיים לצד אירועים עסקיים. קייטרינג בשרי אידאלי בעבור אירועים בכל חודשי השנה, כאשר ניתן לבחור מנות תוך התייחסות לעונות השנה.

מנות קייטרינג מומלצות בעונת החורף : מרקים חמים, מנות בשריות במתכונת של נזיד חם עם הרבה ירקות שורש טעימים, מאפים חמים המביאים עמם עושר של טעמים, תוספות חמות ועשירות כמו אורז או מתכוני תפוחי אדמה. אל תשכחו לסיים את הארוחה החורפית עם מנות קינוח חמות.