הנצפים ביותר

קידום בגוגל – תוך כמה זמן יש תוצאות ?

 כחלק מתהליך שיווק באינטרנט רוצים בעלי עסקים לראות תוצאות- ומהר. אך אם יש דבר אחד אשר חשוב להבין, הינו כי כל תהליך שיווקי איכותי דורש השקעה לאורך זמן ובהמשך לכך, יש להמתין עד אשר תתקבלנה תוצאות. בין אם אתם מבצעים את תהליך שיווק באינטרנט באופן עצמאי ובין אם אתם שוכרים איש מקצוע לבצע זאת עבורכם.

קידום אורגאני – מתי רואים אפקטיביות ?

קידום אורגאני בגוגל, כלומר קידום אותנטי, ללא תשלום לגוגל, אינו דבר של מה בכך ובוודאי לא מתבצע בשיטת “זבנג וגמרנו”. המטרה הינה להראות לגוגל שמקומכם הוא אכן במעלה טבלת התוצאות על פני מתחרים שלכם. אך הוכחה שכזו לגוגל אינה פעולה קצרת מועד, בין אם אכן אתם מובילים על פני המתחרים שלכם ובין אם לאו. הפעולות אותן מבצע איש המקצוע בתהליך קידום בגוגל שלכם למטרת הקידום האורגאני שלכם הינן מגוונות ומתייחסות להרבה אספקטים. כמו כן, יש להמשיך בפעילות בכל רגע נתון, על מנת שגוגל תיווכח שאכן האתר שלכם הינו המוביל באופן קונסיסטנטי ורציף.

תשומת לב למתחרים

בכל תקופת הקידום בגוגל, עליכם להיות עם יד הדופק לגבי פעילות המתחרים שלכם. רובם המכריע מכיר בחשיבות האינטרנט וקיים סיכוי לא קטן שגם הם מבצעים תהליכי קידום כלשהם, בין אם ממומנים או קידום אורגאני. החשיבות לשכירת איש מקצוע הינה קריטית, כיוון שמדובר בעבודה סביב השעון גם מבחינת הידע הנדרש, גם מבחינת היקף העבודה וגם מבחינת מעקב אחר המתחרים והשינויים בשוק.

אז מתי תראו סוף סוף התקדמות ?

ברוב המקרים, אנשי המקצוע אינם מתחייבים בזמנים כיוון שהתחום דינאמי ויש להמתין בסבלנות. יחד עם זאת, ניתן לראות תוצאות לאחר כחצי שנה- 8 חודשים לערך. היכן תהיו ממוקמים ? כנאמר לעיל, הכל תלוי במשתנים שונים ובמעקב אחר המתחרים.

וכטיפ אחרון לסיום, חשוב מאד לעקוב לאורך כל הדרך על השינויים באלגוריתם של גוגל ובהחלטותיה. לעיתים מחליטה גוגל שלא להתייחס יותר למשתנה שעד היום נעזרתם בו לשם הקידום, ולכן כל הפעולות אשר יבוצעו הקשורות לו תהיינה בזבוז זמן וכסף עבורכם.