הנצפים ביותר

קידום אתרים – המקצוע של המחר

כדי להבין את משמעות הכותרת, צריך קודם כל להבין מהי המשמעות של קידום אתרים. כיום כדי להקים אתר אינטרנט איכותי צריך לפנות לחברה שמתמחה בתחום. החברה מספקת לכם שירותים שונים שתחילתם בפגישת היכרות וסופם באתר אינטרנט לתפארת מדינת הסייבר ספייס. כדי לבנות אתר איכותי יש צורך באנשי קונספט, במעצבים גרפיים, במתכנתים, בכותבי טקסטים, באנשי תחזוקה וכיו”ב. מן הסתם הקמה של אתר איכותי עולה לא מעט כסף, לוקחת לא מעט זמן ודורשת המון אנרגיה וסבלנות. ואז מגיע היום והאתר שלכם עולה לאוויר ואתם לא רואים שיש בו תעבורה בשום צורה. האתר פשוט נמצא אי שם באינטרנט ואיש לא נכנס אליו או מבקר בו. הרווחים שלכם לא עולים ולא זזים במילימטר וכל ההשקעה הרצינית שהשקעתם מבחינת אנרגיה, זמן וכסף יורדת לטמיון.

באיזו תוצאה אתם בוחרים בדרך כלל?

עכשיו בואו נניח שהאתר שפתחתם אמור לקדם את עסק מוצרי הספורט שלכם. לצורך העניין יש לכם חנות למוצרי ספורט ברעננה. אדם מן השורה מקיש בשורת השאילה של גוגל את המילים חנות מוצרי ספורט רעננה ומיד עולות לנגד עיניו שורה של מאות אלפי תוצאות שונות ואתרים שונים מהתחום שפועלים ברעננה. באיזה אתר הוא יבחר, היכן הוא ממוקם? בואו נשאל את השאלה בצורה אחרת, באיזה אתר אתם נוהגים לבחור בדרך כלל או אם לחדד את הקושיה, היכן ברשימת תוצאות החיפוש הארוכה של גוגל ממוקם האתר שאתם מחפשים? רוב הסיכויים שהתשובה שלכם היא בעמוד הראשון וכמה שיותר גבוה בעמוד הראשון. ואכן כך נוהגים כל הגולשים באשר הם. גוגל מסווג את תוצאות החיפוש לפי מידת הרלוונטיות שלהן. אז איך כל זה קשור לקורס אקדמי? ובכן, המשיכו לקרוא, התשובה מעבר לפסקה.

קורס קידום אתרים, מקצוע בתנופה

כדי לקדם אתר, כלומר כדי להעלות אותו במעלה רשימת תוצאות החיפוש של גוגל יש לבצע תהליך שמתחיל בהבנה מעמיקה כיצד עובד מנוע החיפוש ומה הם החוקים של האלגוריתם של גוגל. מן הסתם גוגל לא בוחר לקדם במעלה תוצאות החיפוש שלו אתר מסוים משום שהוא מעניין במיוחד או צבעוני במיוחד. יש למנוע החיפוש הזה מערכת קבלת החלטות מורכבת שכיום ניתן להבין אותה ולהפוך אותה למקצוע. כפי שאמרנו בתחילת הטקסט הזה, אתר שלא מקודם הוא למעשה אתר שלא קיים. אף אחד לא מגולל את רשימת התוצאות ומגיע לעמוד החמישי שלה כדי למצוא את האתר שחיפש. לרוב אנשים לא מתקדמים למעשה יותר רחוק מהעמוד הראשון. קורס קידום אתרים יגלה לכם את כל הסודות כדי שתתחילו לעסוק בתחום. תחום קידום האתרים הולך ותופס תאוצה רצינית ביותר בישראל ובעולם כיוון שהתחרות על לב מנוע החיפוש רבה וגוברת מיום ליום וכוחה של האינטרנט בתחום העסקי נהיה ברור ליותר ויותר בעלי עסקים ככל שנוקפות השנים. בהצלחה.