הנצפים ביותר

קידום אתרים בפייסבוק

קידום אתרים בפייסבוק הינו נושא די חדש בתחום קידום אתרים , למעשה תחום זה נוצר בשנים האחרונות בעקבות שליטתה של הרשת החברתית פייסבוק על זמנם של מאות מיליוני גולשים מרחבי העולם.

נושא קידום אתרים בפייסבוק הינו נושא דינמי שמתפתח בקצב מהיר מאוד, בעקבות כך ישנה מחויבות של בעלי אתרים ואף אנשי ציבור להיות נוכחים בפייסבוק (ניתן לראות את הקמפיין של יאיר לפיד ונפתלי בנט בתקופת הבחירות שעזר לכם בדרכם לכנסת, וזאת בזכות חשיפת הקמפיין שלהם לקהל המגוון שגולש בפייסבוק).

כיום ישנה חשיבות מכרעת בשיתוף מאמרים או רחשי לב דרך הפייסבוק, מלבד קהל היעד שנחשף לתכנים ששיתפת דרך הפייסבוק, ישנו ערך רב מבחינת קידום האתר בגוגל.

כיום ניתן לבצע קידום בפייסבוק באמצעות מספר דרכים והם:

1. קבוצה – כל משתמש בפייסבוק יכול לפתוח קבוצה לשלל מטרות החל מקבוצות מחמאה ועד קבוצות לקידום עיסקי, לפי דעתנו עדיף לא לפתח קבוצה אם מטרתנו היא לקדם מוצר או שירות כלשהו.

2. פתיחת משתמש – דרך פרופיל זה ניתן להיחשף לקהל יעד שאינו מכיר את המוצר או השירות שאתם מציעים ע״י הוספת חברים ובכך לשווק את עצמכם.

3. אפליקציות בפייסבוק – אפליקציה שיכולה לעזור רבות בקידום המוצר או השירות שלכם כדי לחשוף אותו לקהל יעד רב, לרוב מומלץ לבנות משחק בעל קונספט שיווקי מעניין שיקדם בעזרת עלילת המשחק או פרסומת שתוצג.

4. דף אישי – בניית דף אישי (דף אוהדים) הינו הכלי השיווקי המומלץ ביותר לקידום בפייסבוק, באמצעות דף זה ניתן לבנות עמודים פנימיים,לשתף תמונות ותוכן הזה או אחר, בנוסף כל משתמש שמצטרף לדף שלכם (לוחץ לייק) עוזר בצורה רבה לקידום האתר בגוגל.

5.קידום ממומן בפייסבוק – בדומה למודעות בתוכנית שותפים רבות כמו גוגל אדוורדס,מרלין,סקינדו ורבים אחרים, ניתן לבצע קמפיין מחושב על פי פרמטרים שיעלו את ההצלחה של הקמפיין בפייסבוק,הפילוח נעשה לפי גיל הגולש,מין הגולש,מיקום גיאוגרפי ועוד.

השאלה שנשאלת רבות בנושא זה היא האם התוכן שאנו מעלים לפייסבוק יכול להיחשב כתוכן משוכפל ובכך לגרום נזק לאתרנו, בעבר היית בעיה בנושא אך לאחר עדכון בפייסבוק שבוצע מלפני כ-3 שנים אין חשש מכך שהעלאת מידע לפייסבוק תגרום לשכפול תוכן מבחינת הרובוטים של גוגל.