הנצפים ביותר

קידום אתרים בחו”ל

אם אתם מעוניינים לשווק ולמכור מוצרים ושירותים מחוץ לגבולות מדינת ישראל, הרי שרשת האינטרנט מהווה אמצעי מצוין להשגת היעדים. זאת מפני שבאינטרנט ניתן לקדם שירותים ומוצרים בשוק הבינלאומי, באמצעות פנייה לקהלי יעד דרך מנועי חיפוש ורשתות חברתיות בכל מקום. עם זאת, חשוב לדעת שקידום אתרים בחו”ל הינו משימה מאתגרת הדורשת הרבה סבלנות, השקעה והיכרות עם שווקים חדשים, תחרותיים, גדולים ומנוסים. על מנת לבצע את המלאכה באופן מיטבי חשוב להיעזר בחברות קידום אתרים מקצועיות, שהינן בעלות ניסיון והצלחה מוכחים בקידום אתרים בחו”ל. חברות אלו יוכלו לסייע לכם לבנות באופן חכם, חסכוני ויעיל מערך שיווקי מתקדם ויעיל.

 

קידום אתרים אורגני בחו”ל

 

על מנת לקדם אתר מחוץ לגבולות המדינה יש להבין ראשית את מיקומו של קהל היעד שלכם. כאשר מדובר בשירות שנועד לצרכנים בכל העולם, עדיף יהיה לקדם את האתר במנועי חיפוש בעלי קידומת בינלאומית, כלומר.com –  כמו כן, יש לרכוש דומיין לאתר שהינו בעל סיומת בינלאומית, וששרתי האחסון יוצבו במדינה ממנה מגיעים מרבית הגולשים. לעומת זאת, אם קהל היעד ממוקם במדינות מסוימות, יש לקדם את האתר במנועי החיפוש המקומיים של אותה מדינה, ואף לרכוש עבורו דומיין  מקומי. בנוסף, חשוב מאוד לערוך חקר מילות מפתח על פי חיפושים גלובליים וחיפושים במדינות ספציפיות. לשם כך מספקים מנועי החיפוש כלי עבודה מצוינים ללא תשלום, המבצעים ניתוחים סטטיסטיים של מילות מפתח עבור כל מדינה בעולם כמעט. במקרים רבים, חברות קידום אתרים יפתחו ויקדמו אתר אינטרנט הן במישור הבינלאומי והן בזירות מקומיות בהתאם לצרכיה של כל חברה.

 

 

קידום אתרים ברשתות חברתיות בחו”ל

 

קידום אתרים ברשתות חברתיות בחו”ל כרוך ראשית בלמידה והיכרות עם הרשתות המובילות, ולאחר מכן בבחירה באלו שמתאימות לאתר ומסוגלות לספק קישורים חזקים שנשארים לאורך זמן. חשוב לדעת שרשתות חברתיות בחו”ל בדרך כלל ממוקדות יותר מאשר בישראל. לכן מציאת מדיות מתאימות שבהן הרעיונות והמסרים שלכם ייקלטו ויצרו עניין, דורשת סקירה מעמיקה ובדיקת מספר רב של אופציות. בנוסף, על מנת להצליח בזירה זו יש להיות פעילים במספר רשתות חברתיות, בלוגים, צ’אטים ופורמים רלוונטיים ובולטים.