הנצפים ביותר

קידום אתרים אורגני הדרך לשפר את חשיפת האתר

קידום אתרים אורגני הדרך לשפר את חשיפת האתר

כולנו מכירים בחשיבות גוגל בחווית האינטרנט שלנו, גוגל הוא מנוע החיפוש החזק והחד בעולם כבר כמה שנים והוא גדל ומתרחב בכול יום, כול גולש משתמש במנוע החיפוש של גוגול לפחות כמה פעמים ביום ולרוב יותר, גוגל הפך להיות מעין שירות מודעין לכול מידע הדרוש לנו ושער כניסה לכול אתר ובכול נושא. עתה כשלכול עסק ישנו אתר המפרט את השרות של העסק ומזמין את הלקוחות להשתשמש בשרות המקצועי שלו, כשהתחרות על הקשב של הלקוח הפוטנציאלי רבה ואזרית, חשיבות חשיפתו של העסק ללקוחות פוטנציאלים היא קריטית, וחשיבות זו באה לידי ביטוי בעיקר במנוע החיפוש של העולם- בגוגול.

כיצד עובד החיפוש? ודף התוצאות ואיך זה משיע על קידום אתרים באינטרנט

בבקשת שאילתת חיפוש מנוע החיפוש של גוגל מעלה לפנינו בשניה קלה את התוצאות המספקות מענה לשאילתה שלנו, דף תוצאות זה מאגד בתוכו את כול האתרים שיש בידהם האפשרות לתת מענה לשאלת החיפוש שלנו, נקיש מנעולן בבאר שבע מייד יעלו לפנינו הצעות לאתרי שירותי מנועלנים רבים, זמינים ומוכנים לקריאתנו בבאר שבע. ובמה נבחר, ובכן הרוב המכריע לא יתעכב על יותר מהתוצאות הראשונות, וכך המובילים במיקום בדף תוצאות החיפוש הם אלו שזוכים במירב הלקוחות. קידום אתרים אורגני ע”י מומחה לקידום אתרים בא לדחוף את האתר המבוקש מעלה במעלה דף תוצאות החיפוש ובכך להגדיל את חשיפת האתר ולהגדיל את זרם הגולשים הנכנסים אליו ובכך גם את זרם הלקוחות לעסק.

השיטות של קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני ע”י מומחה קידום אתרים מנסה לתת מענים לשיטת המידרוג של גוגל בדף התוצאות, אחת מהדברים שגוגל בודקים הוא ריבוי הלינקים האורגני בתוך טקס קוהרנטי ורלוונטי לנושא האתר, הלינקים משובצים כחלק מהטקסט מהווים הפנייה למושגים קשורים, שירותים תומכים בשירות של העסק וכו” ומהווים רשת לינקים אל האתר ומחוצה לו אשר מחזקים את מיקומו. התוכן באתר מאד חשוב ואחראי מאד הן לתנועת הגולשים והן דירוג התוצאה, לכן רבים האתרים המשבצים בתוכם מאמרים הקשורים בנושא שלהם והם מקור נוסף לאינפורמציה מאירת עינים עבור הגולש, שיטה נוספת היא אופטמזציה של קוד האתר על ידי שיפור זמני הטעינה, הניווט, וקריאות האתר.