הנצפים ביותר

קורס אפילציה למען קריירה מוצלחת

בחברה שלנו, יש כללים ונורמות לגבי מה שמוגדר שיער מיותר בגוף. במקום לסבול מנוכחותו או להסירו בדרכים כואבות, הסרה באפילציה מאפשרת להסיר אותו לצמיתות מבלי להצטרך לחזור על פעולת ההסרה מדי כמה שבועות כמו בשיטות הסרה אחרות. בעבר היה מקובל שרק נשים מסירות שיער אולם בשנים האחרונות, החלה להיות מקובלת הנורמה של גוף חלק משיער גם אצל גברים וכך הם הפכו להיות לקוחות פוטנציאליים של מכונים להסרת שיער. הסרת שיער באפילציה נעשית בעזרת מחט דקה מיוחדת לתהליך האפילציה. המחט מוחדרת לזקיק השערה תחילה. אז מועבר זרם חשמלי אשר צורב את שורש השערה, מה שגורם לכך שלא יצמח שיער חדש מהשורש הזה. את השערה תולשים בעזרת פינצטה פשוטה. עבודה הדרגתית ויסודית מבטיחה שלא יצמח שיער חדש על הגוף החלק. הטיפול נעשה בסדרה של פגישות. אורך הסדרה תלוי בגודל האזור בגוף שבו מבקשים לטפל.

טיפול באפילציה נעשה כבר שנים ארוכות כך שיש מספיק ניסיון לדעת אם יש השפעות ארוכות טווח לטיפול. הניסיון מראה כי הטיפול בטוח ויעיל.

אישה אשר עוסקת בהסרת שיער באפילציה היא בוגרת קורס אפילציה. בואו גם אתן ללמוד מקצוע מבוקש אשר יפתח בפניכן דרך לקריירה מוצלחת.

קורס אפילציה: מהם נושאי הקורס?

קורס אפילציה נמשך בדרך כלל 10 מפגשים מלאי תוכן. במהלך המפגשים מקבלות התלמידות ידע חשוב וכלים, שיעזרו להן לאחר סיום הלימודים. מכללות בהם נערך לימוד קוסמטיקה על ענפיה השונים הן בתי הספר הטובים ביותר להוראת אפילציה. מכל ענפי הקוסמטיקה, הסרת שיער באפילציה הוא אחד המבוקשים ביותר ולכן גם הרווחיים ביותר.

הלימודים בקורס מציעים ידע תיאורטי המשולב בהתנסות מעשית. הידע התיאורטי עוסק בהבנת מבנה השערה, הסרת שיער הריון, סוגי מכשירים לאפילציה, טיפול בצלקות, השפעות הורמונאליות על העור והשיער, סוגי מחטים והסבר על סוגי זרמים חשמליים.

התרגול המעשי נערך בין תלמידות הקורס והיא נעשה תחת השגחה ותמיכה של צוות המורים בקורס. מטרתה של ההתנסות היא להביא לידי ביטוי את החומר התיאורטי הנלמד לפני שיוצאים ליישם אותו בשוק העבודה.

תחום נוסף שיש עליו דגש בלימודים הוא היחסים עם הלקוחות, איך מקשיבים לדרישות שלהם ומפתחים אליהם רגישות וכיצד בונים איתם מערכת יחסים של אמון.

סיום קורס אפילציה שולח אתכן לקריירה חדשה

תעודה המעידה על סיום קורס אפילציה מאפשרת לכן לצאת לדרך חדשה. אתן יכולות לפתוח עסק עצמאי או להצטרף למכון יופי, כראות עיניכן. לימודי קוסמטיקה בצפון במכללה המוכרת על-ידי משרד התמ”ת יעניקו לכם את הכלים ההכרחיים לשם עבודה בטוחה ואחראית בתחום.