הנצפים ביותר

קורס אנגלית מדוברת לאנשי עסקים

אנגלית עסקית היא נכס בעבור אנשי עסקים, אנשי הייטק, יזמים, כלכלנים וכל בעל מקצוע אחר המבקש להרחיב את פעילותו לזירה הבינלאומית. בעידן האינטרנט קל מאוד לייצור שיתופי פעולה עסקיים ברחבי העולם, אנשי עסקים ישראלים פועלים בכל רחבי העולם תוך הצגת רווחים נאים ובעיקר, הרבה חוויות וסביבת עבודה דינמית ומעניינת.

 

אם גם אתם מעוניינים להרחיב את הכישורים שלכם ולהתחיל לייצור שיתופי פעולה בכל רחבי העולם, הצעד הראשון יהיה קורס אנגלית מדוברת לאנשי עסקים. מדובר בקורס אנגלית שמתמקד בצרכים של אנשי העסקים, הוא מלמד כיצד לנהל שיחה, איך לשלוט בדיבור באנגלית ולדבר בחופשיות ובביטחון. רמת האנגלית שלכם חשובה מאוד להצלחה העסקית, ללא אנגלית טובה תתקשו לתקשר במדינות זרות.

 

האם כל אחד יכול?

 

קורס אנגלית מדוברת מתאים לכל אחד, ישנן כמה רמות לימוד, כל מועמד ישובץ מראש לרמה המתאימה לו ויתקדם בין הרמות בהתאם להתקדמות האישית. במידת הצורך ישנה גם אפשרות ללימוד במתכונת של שיעורים פרטיים.

 

כיצד מתנהל השיעור?

 

יהיה זה שיעור אנגלית בו בעיקר מדברים, קורס אנגלית מדוברת מתנהל על טהרת האנגלית, במהלך השיעור המשתתפים כולם מתרגלים דיבור באנגלית בהתאם לנלמד ומשפרים את כישוריהם. דיבור באנגלית בכיתה מחזק את תחושת הביטחון, המשתתפים בקורס מרגישים הרבה יותר בטוחים בעצמם לדבר באנגלית עם שותפים עסקיים לאחר שתרגלו אנגלית מדוברת בקורס.

 

בין המשתתפים בקורס אפשר לפגוש צעירים ומבוגרים, אף פעם לא מאוחר להתחיל ללמוד אנגלית עם דגש על קורס אנגלית מדובר עסקית או קורס אנגלית למטיילים. בעבור אנשי העסקים ישנו מסלול מיוחד המתמקד באוצר המילים הנדרש בעולם העסקים, מטיילים יוכלו להשתתף בקורס אנגלית מדוברת כללי. יש גם מסלולי לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים ברמות שונות, מרמת מתחילים ועד מתקדמים. Â