הנצפים ביותר

קורס אופציות מעוף- האם זה בשבילי?

אין זה סוד כי מקובל לחשוב כי סוחרי מעוף מרוויחים כסף רב. אין מדובר כמובן בכולם, אלא בטובים ובמנוסים שבהם. הצד השני של המטבע הוא, כמובן, שניתן גם להפסיד כסף רב במסחר על מדד המעוף. במאמר זה נבדוק אם קורס אופציות מעוף הוא אכן מתאים לך.


מהו קורס אופציות מעוף


כאשר אנו מדברים על קורס אופציות מעוף, אנו מדברים על קורס מסחר בבורסה, בראש ובראשונה. יש לזכור כי יש כמה וכמה שיטות למסחר בבורסה, ומיסחר על מדד המעוף הוא רק אחד מהם. מדובר בקורס המלמד את התלמידים אודות סוגי האופציות השונות, אופציות עתידיות, הערכת שווי אופציות לפי מודלים מקובלים, הגורמים השונים המשליכים על מחירה של האופציה, אסטרטגיות גידור של אופציות, אסטרטגיות של מסחר ממונף וכדומה. אין ספק כי קורס אופציות מעוף יסודי, הוא למעשה קורס מסחר בבורסה שנותן לנו כלים רבי עוצמה, המקנים לנו את היכולת לעשות כסף בשוק ההון, אם נשכיל לבצע את ההנחיות בלי לערב רגשות קיצוניים בעת המסחר, שזו אמנות בפני עצמה.


האם קורס כזה הוא בשבילי


כאשר אנו שואלים את עצמנו, אם קורס מסחר בבורסה מסוג של קורס אופציות מעוף הוא אכן עבורנו, כדאי שנתייחס לכמה שאלות רלוונטיות. ראשית- האם אנו טיפוסים אוהבי סיכון, או שונאי סיכון. אם אנו טיפוסים השונאים הפסד ועלולים לאבד את שלוות הנפש שלנו או להילחץ מאוד במקרה כזה, הרי שכדאי שנימצא קורס המלמד אופציות סולידיות יותר להשקעה, ויש לא מעט כאלו (כמו למשל מסחר באג”ח). שנית, גם אם אנו טיפוסים אוהבי סיכון, עדיין צריך לשאול את עצמנו, אם אנו יכולים לפעול בקורת רוח, במצבים שיש אי וודאות בשוק ההון. בנוסף לכך, מאחר ושוק המעוף הוא מורכב, יש לשאול את עצמנו, אן יש לנו את הסבלנות וההתמדה ללמוד חומר שאינו בהכרח קל ופשוט, ואז לתרגל אותו מחוץ לבורסה, עד אשר נרגיש בטוחים מספיק, כדי להתחיל לסחור בפועל. אם אנו מתייחסים לכל השאלות הללו, נוכל לדעת אם מתאים לנו קורס אופציות מעוף, או שמא יתאים לנו יותר קורס מסחר בבורסה בשיטה אחרת, למשל מיסחר במניות או במכשירים פיננסיים אחרים.