הנצפים ביותר

קונים רכב חדש בצורה נוחה

רוצים לרכוש רכב חדש? חברות הליסינג והיבואנים מציעות תנאי מימון לרכב חדש בצורה שמושכת אנשים רבים לחפש אחר הדגם המועדף עליהם ולוותר על החיפוש אחר רכב משומש. מה צריכים לבדוק בכל אלה? קראו את הדברים החשובים הבאים.

 

מהם תנאי המימון לרכב

  • המקדמה – אולי המחיר החודשי נראה לכם פעוט, אבל בדקו היטב מה בדיוק הוא הסכום שאותו צריכים לשלם באופן מיידי בתור מקדמה. אתם צריכים שיהיה לכם את הסכום בצורה זמינה להעברה אל החברה שממנה אתם מבקשים לבצע רכישה של רכב חדש ולכן יש לבוא ערוכים מראש עם סכום של כסף שמתאים לדגם שאותו מעוניינים לרכוש.
  • התשלום החודשי – התשלום החודשי יכול להשתנות במקרים רבים אל משנים את סכום המקדמה, לכן יש לשים לב אם מעדיפים לשלם בצורה חודשית יותר ולהקטין את המקדמה או לשלשם פחות עבור התשלום החודשי ולקבל תשלום מקדמה גבוה יותר. בדקו היטב באיזה סכום של תשלום אתם יכולים לעמוד ללא לחץ מיותר כאשר בודקים מימון לרכב חדש בדגם רצוי.
  • הריבית – אולי אתם רואים סכום נמוך במודעה של הפרסומת, אולם תמיד חשוב לבדוק האם התנאים של מימון הרכב הם כאלה שמגיעים עם ריבית מכיוון שזו מעלה את הסכום הסופי שאתם משלמים עבור הרכב ואת זה חייבים לקחת בחשבון טרם סגירת העסקה. יש מקומות מעניקים מימון לרכב חדש ללא ריבית. בדקו אותם.
  • התשלום הסופי – יש דגמים של רכבים שאותם מציעים עם תנאי מימון נוחים ללא תשלום בתום תקופה בעוד אחרים מחייבים גם תשלום לאחר תום תקופת התשלומים החודשיים. במקרים רבים ניתן לשדרג כבר לרכב חדש ופשוט מעמידים עסקה חדשה עם מימון כאשר לוקחים את הערך של הרכב הנוכחי בתור חלק מהתשלום.
  • עלויות נלוות – עמלות, תוספות ואגרת רישיון.