הנצפים ביותר

צריכים חיידקים בגוף

אולי במחשבה ראשונה אנחנו נקבל צמרמורת אל מול המחשבה כי חיידקים למעשה מקיפים אותנו בצורה שאי אפשר להתחמק מהם, הם נמצאים על פני כל העור שלנו ובהחלט נמצאים בתוך האיברים הפנימיים של הגוף. אם ניקח מיקרוסקופ נוכל לראות על העור שלנו כי מטיילים אינספור של חיידקים מיקרוסקופיים אשר למרות כל מה שאנחנו רגילים לחשוב בצורה אסוציאטיבית, הם עושים לנו בעיקר טוב.

למען האמת, ככל שנקיף את עצמנו בצורה סטרילית כך יגבר הסיכוי כי נהיה אנשים חולים שכל הזמן נעשים חולים בקלות, בעוד חשיפה ראויה אל חיידקים הופכת את הגוף להרבה יותר חזק וחסין. קחו לדוגמה את כל אותם האנשים אשר עובדים במערכות הבריאות, הם לא חולים על בסיס יומיומי למרות שהם פוגשים אנשים שנושאים חיידקים כל הזמן. איך שומרי על האיזון הרלבנטי בין חיידקים טובים לפחות טובים בגוף האדם? משתמשים בתוספים רלבנטיים שגם קיימים בסוגים השונים של מוצרי אלטמן ודומיו.

 

פרוביוטיקה לנשים ולילדים

העניין של פרוביוטיקה תפס תאוצה עם השנים וכעת זה נעשה די ברור כי לפעמים צריכים לייצר בצורה מלאכותית את האיזון הזה שבין חיידקים שבריאים לגוף האדם לבין אלה שמוציאים אותו מכלל איזון והופכים את הגוף למוקד שמביא חוליים שונים. החדרה של חיידקים שידידותיים לגוף האדם מאפשרים לגוף להתחזק ולהתחסן גם באזור של המעיים והקיבה וגם באזור של מערכות הרבייה הנשיים.

לשם כך ישנה הבדלה בין מוצרי אלטמן מסוג פרוביוטיקה אשר מיועדים לתפקוד מערכות נשיות בצורה אופטימאלית לבין כאלה המיועדים יותר לילדים ומגיעים בצורה של אבקה או סוכרייה שקל לילדים לצרוך, מאשר אותו כדור שהם לא יכולים בכל גיל לבלוע ומכיל ביליונים של חיידקים שרק עושים לנו טוב.