הנצפים ביותר

צעדים שאסור לעשות בעת רכישת טבעת אירוסין

 

 

ניתן למצוא אנשים רבים שחוו כבר את תחושת החיפוש אחר טבעת האירוסין האידיאלית עבור בת הזוג שלהם. אנשים אלו תמיד ממליצים לגברים אחרים היכן לקנות, מה לבקש, אילו יהלומים נחשבים איכותיים יותר ועוד שפע של המלצות. במאמר הבא נעסוק בהזהרות שקיימות בכל הנוגע לרכישה של טבעות אירוסין.

רכישת טבעות אירוסין מיוחדות – מה אסור לעשות?

אז מה למעשה מומלץ שלא לעשות כאשר תרים אחר טבעת אירוסין טוויסט (או לחילופין כל סגנון אחר)?

  • אחד האיסורים המוחלטים בכל הנוגע לרכישה של טבעות למטרות אירוסין היא רכישה ללא כל ידע בנושא. כאשר אדם מגיע לחנות תכשיטים ומוכר “מתנפל” עליו ומדבר איתו במושגים שאיננו מכיר (טבעת בסגנון קלאסי, חיתוך של יהלום וכן הלאה) הוא עלול להתבלבל ולרכוש טבעת מתוך לחץ ובלבול.
  • כאשר עומדים לרכוש טבעת אסור לעשות זאת במקום שלא מאפשר תנאים נוחים, כלומר, מאפשר להחליף את הטבעת במידה ובת הזוג איננה מרוצה, מאפשר להחזיר את הטבעת במידה וישנה תקלה כלשהי. כמו כן, חשוב לדעת שרכישת טבעת אירוסין עם יהלום דורשת גם קבלה של תעודת גמולוגיות המוכיחה שמדובר ביהלום אמיתי.
  • השוואת מחירים – כאשר מחפשים טבעת למטרת אירוסין והרי שמדובר בהוצאה כספית לא קטנה הרי שאי אפשר להוציא סכום כספי זה ללא כל ביצוע של השוואות מחירים. יש לבדוק אילו חנויות מעניקות טבעות במחירים מוזלים יותר, האם ישנן חנויות תכשיטים שבהן יש מבצעים משתלמים וכן הלאה.
  • אחד מהפרמטרים החשובים ביותר הוא לבדוק מהו הסגנון העיצובי שבת הזוג מעדיפה. ניתן לבדוק זאת על ידי התכשיטים שיש ברשותה של בת הזוג: טבעת קלאסית, טבעת בסגנון טוויסט, טבעת בסגנון וינטאג’, טבעת עם שלושה יהלומים. חשוב לשים לב האם בת הזוג מעדיפה יהלומים או שמא היא מתחברת יותר לאבני חן.