הנצפים ביותר

צימרים עם ספא

צימרים עם ספא זה מעבר לפינוק הרגיל

אין ספק כי כל צימר בארץ נחשב למקום אשר אליו באים על מנת להירגע, לצבור אנרגיות טובות. זה המקום אשר בו אפשר להתרחק מכל הלחצים הרגילים של היום –יום והשגרה הלא פשוטה, ובמקום זה לשבת בצורה נוחה ורגועה, וליהנות מן השקט ומן הצימר המפנק. עם זאת, חשוב מאד להבין כי צימרים עם ספא, לוקחים את הצימרים הרגילים המוכרים לרוב האנשים, ומעלים אותם לשלב הבא מבחינת האיכויות שבהם. מדובר על מתחמים מדהימים, עם עיצוב מאד מיוחד, וכמובן גם עם שפע של מתקנים מדהימים ביותר להנאת השוהים במקום לאורך כל הנופש.

מתחם הג’קוזי הוא הבסיס שלכם

קשה לחשוב על צימר ספא אשר אין בו מתחם של ג’קוזי, אבל חשוב מאד להבין את ההבדל בין מתחם של ג’קוזי רגיל לבין מתחם של ג’קוזי ספא. צימרים עם ג’קוזי ספא הם צימרים אשר בהם תוכלו למצוא אמבט גדול יחסית, עם שפע של זרמים חמים, כאשר אתם גם יכולים לשלוט על עוצמתם. יתרה מכך, אתם תוכלו להכניס לתוך הצימרים שמנים מיוחדים וריחניים, כך שיהיה מדובר על טיפול גוף שלם – בתוך צימרים עם ספא!

ומה עוד הם מציעים לנו?

מעבר לכך, תוכלו להזמין אל צימרים עם ספא גם טיפולים מפנקים מאד. צימרים עם טיפולי ספא הם בעצם צימרים שיש להם הסכמים עם חברות אשר מעניקות טיפולי ספא. הטיפולים הללו ניתנים בהנחה לאורחי הצימר, וניתן כיום גם למצוא דילים של שהות בצימר + טיפולי ספא מפנקים ונהדרים. תוכלו להזמין גם טיפולים זוגיים שאותם אתם תעברו ביחד, וכך העיסויים הללו יהיו מרגיעים ונהדרים.

חוויה שונה לגמרי לגוף ולנפש

רק התחלנו לפרט על היתרונות של צימרים עם ספא. הם כוללים עוד מגוון עצום של אטרקציות מדהימות ויוצאות דופן. אתם תוכלו גם לשהות בתוך סאונה יבשה או רטובה, וליהנות מהטמפרטורות הגבוהות. אתם תוכלו לשהות בתוך בריכת גלים עם זרמים חמים, וכמובן ליהנות גם מארוחת בוקר עם תפריט עשיר ובריא במיוחד שיחזק את הגוף.