הנצפים ביותר

צילום צנרת כמה זה באמת חשוב

צילום צנרת כמה זה באמת חשוב?

כל מי שגר בבית קרקע בוודאי מכיר מקרוב את בעיה סתימות ביוב בעקבות שורשי העצים. למעשה, לא חייבים לגור בבית קרקע בכדי לסבול מבעיה טורדנית זו. גם מגורים בבניין מגורים יכולים להיות מלווים בסתימות ביוב בעקבות שורשי עצים שגדלים בגינה המשותפת או ברחוב.  שורשי העצים נמשכים לצינורות הביוב היות ושם יש להם מים בשפע ושאריות אורגניות בשפע- בקיצור, עבור שורשי עצים מערכת הביוב היא חנות של ממתקים.

האם צילום צנרת חשוב במקרה של שורשים בביוב?

שורשים ימשיכו להימשך לביוב בגלל המים והשאריות האורגניות שמצויים שם ללא הגבלה. שורשים, ברגע שחותכים אותם, הם מתעבים וצומחים מהר יותר, וחזק יותר. אז מה עושים? צילום צנרת בעקבות שורשים בביוב יכול לאתר לנו במדויק את המיקום בו השורשים גורמים לסתימה עצמה. צילום צנרת, בשילוב עם חומר טבעי שקוטל שורשים, יכול להמיס את השורש במקום שיוצר את הסתימה, כאשר המסת השורש אינה מזיקה לעץ או לנוף, אינה פוגעת בסביבה ואינה מזיקה לצנרת הביוב.

צילום צנרת בעקבות שורשי עצים יכול לוודא האם צמיחת השורשים לא הזיקה לצנרת הביוב. ישנם מקרים בהם צמיחת השורשים לתוך צינורות הביוב שוברת או סודקת את הצינורות עצמם, יוצרת בהם עיוותים או כיפופים- והנזק הזה הוא בעל השלכות חומרות ביותר. כך למשל, שורשי עצים שיצרו חורים או סדקים בצנרת יגרמו לדליפות ונזילות מיותרות. נזילות שלא מאותרות בזמן- יש להן השלכות הן מבחינת עוגמת נפש, הן מבחינת גרימת נזק לרכוש והן מבחינת עלויות. צילום צנרת בהחלט יכול למזער עלויות.

צילום ביוב : לפתור בעיות בזמן.

צילום צנרת שנעשה בזמן, מאתר בעיות בעודן קטנות וזעירות, ובכך חוסך לנו טרדות מיותרות, עוגמת נפש, נזקים מיותרים לרכוש שלנו וחוסך בעלויות של תיקוני בעיות חריפות. צילום צנרת יכול גם לשלול כל קיומה של בעיה ולתת לנו שקט נפשי. כך למשל, אם שורשי העצים שבקרבתנו יצרו סתימה בביוב, כדאי לבצע צילום צנרת על מנת לשלול כשלים או נזקים כתוצאה משורשים אלו. שלילת כשלים נותנת לנו שקט נפשי. מאידך, איתור כשלים בזמן- חוסכת לנו הרבה מאוד כסף ו”כאבי ראש” מיותרים.