הנצפים ביותר

ציורי קיר לשימושים שונים

ציורים על קירות, אשר נמצאים בעולמנו עוד מימי קדם בדמות של כתבי חרטומים ושלל ציורים אחרים שאפיינו סיפורים, חוויות ורגשות, הפכו עם הזמן לאמנות של ממש. כיום, ישנם אמנים מוכשרים ומקצועיים במיוחד גם בארץ, שמסוגלים לצייר יצירות נהדרות על כל קיר ובשביל כל סיטואציה.

חדרי ילדים

אחד מהמחוזות הקלאסיים של ציורי קיר בימינו, הם חדרי הילדים. ילדים, כמובן, אוהבים ציורים ולכן כמעט תמיד זה מתבקש להכניס להם ציור ייחודי ונעים שישפר משמעותית את מראה החדר. פעמים רבות, לא משנה איזה סוג של רהיטים יהיו בחדר, ברגע שיש ציור אחד, אפילו לא גדול מדיי שיהיה בחדר, הוא אוטומטית מקבל אופי משלו.

בחדרי הילדים ניתן לצייר עוד כשהם רק נולדים, באמצעות דמויות אהובות כמו פו הדב, במבי ואחרים. בגילאים מבוגרים יותר, ניתן לבחור גם ביחד עם הילדים, על פי גיבורי הילדות שלהם, ציורים ייחודיים אחרים וכל מה שיתאים לחדר ולטעמו האישי של ילדיכם.

חדרי מגורים, סלון וחדרי שינה

ביחד עם הציורים הנהדרים שניתן לצייר בתוך חדרי ילדים, ישנם עוד מקומות רבים שבם ציורי קיר יכולים להתאים באופן מושלם. במידה ויש לכם בית צבעוני וססגוני, ואתם מחפשים ציור קיר שישלים את התמונה, או אפילו בית עם קווים נקיים יחסית שבו ציור קיר יוציא קצת מהשגרה, תוכלו לפנות אל אמן מקצועי שיעשה זאת עבורכם.

גם אם אתם מתלבטים ולא בטוחים לגבי ציורים על קירות ביתכם, כדאי לגשת אל אמן מקצועי שייתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבין האם מתאים לכם ציור קיר. זכרו שציור קיר יכול להיות גם רק כמה קווים עדינים שנמצאים בפינה הסלון, על עמוד בחדר שינה או אפילו לכל אורכו של הבית החיצוני והפנימי. החופש הוא שלכם וכל פינה בכל חדר יכולה להיות מושלמת בשביל זה.