הנצפים ביותר

ציוד לשטיפת רכב – לשטיפה ידנית ולשטיפה באמצעות מכונה

ציוד לשטיפת רכב – לשטיפה ידנית ולשטיפה באמצעות מכונה על אף ההתקדמות הטכנולוגית בתחום של ציוד לשטיפת רכב והשימוש במכונות שטיפה מסוגים שונים. בעלי מכוניות רבים חוזרים אל השטיפה הידנית. אביזרים לשטיפת רכב כמו דלי מים, שמפו למכוניות ומטלית לחה הופכים להיות פופולאריים בזמן האחרון בשל החשש של נהגים רבים מפגיעה במכוניות, משריטות, משבירת מראות ועוד, אך זו טעות.

ציוד לשטיפת רכב – כל מה שרציתם לדעת על מכונות השטיפה

בדרך כלל על יד תחנות דלק, מוסכים ובמקומות נוספים במרכזי הערים אפשר למצוא מכונות שטיפה.

מכונות השטיפה מצוידות בסוגים שונים של אביזרים לשטיפת רכב כמו  מברשות ענק וסבון. הודות להתפתחות בתחום של ציוד לשטיפת רכב, לאחר כחצי שעה מקבל בעל הרכב את רכבו נקי ומצוחצח ללא מאמץ פיזי מצדו או מצד אחד העובדים.

יש מספר מסלולים של שטיפת רכב באמצעות מכונות. בכל מסלול משך הזמן שונה  וכל מסלול כולל אביזרים לשטיפת רכב שונים. המסלול הבסיסי כולל שטיפה חיצונית, ניגוב ומריחת ווקס באמצעות ציוד לשטיפת רכב מתקדם כמו מכונת קיטור ועוד.

המסלול השני כולל שטיפה חיצונית וניקיון פנים הרכב, ניקוי חלונות ותא מטען. באמצעות אביזרים לשטיפת רכב חדישים אפשר גם לבצע ניקוי ניקלים, ניקוי בית הגלגלים ועוד.

יש אביזרים לשטיפת רכב המסוגלים להסיר לכלוך קשה ולהחזיר גם לרכב מאובק וישן את הברק המקורי.

ציוד לשטיפת רכב – מה עדיף שטיפה ידנית או שטיפה במכונה

על אף הטענות המושמעות נגד ציוד לשטיפת רכב מתקדם וטכנולוגי, עדיין רבים ממליצים על שטיפה במכונה. כל מי שטוען כי בעקבות השטיפה נגרם נזק למכוניתו כמו שבירת מראה שריטות ועוד, אינו מכיר ציוד לשטיפת רכב מודרני, חדיש ומתקדם.

מכונות השטיפה החדשות עובדות ללא מגע. השטיפה מתבצעת באמצעות מברשות שאינן נוגעות ברכב ואין שימוש באף סוג של אביזרים לשטיפת רכב העשויים מחומרים כימיקלים העלולים להזיק.

רק לאחר שהמכונית נקייה אפשר להשתמש בחומרי ווקס שונים. חומרי ווקס כלולים בתוך אביזרים לשטיפת רכב מאחר והם מעניקים את הפיניש הסופי לכל מבצעי הניקיון של הרכבים.