הנצפים ביותר

צדים טיסות זולות

זה לא פשוט למצוא את הדיל הנהדר אל היעד שבו רוצים לנפוש בחופשה שהולכת ומתקרבת לה בצעדי ענק. למה? לא תמיד האזור שבו רוצים לצאת לחופשה הוא כזה שיש אליו את הטיסות הכי נוחות בדיוק בימים שבהם חושקים לצאת ולחזור, שלא לדבר על הזמינות של בתי המלון הטובים בקרבת האזור שבו יוצאים לטיול.

באופן די מסורתי הישראלי הממוצע היה מחפש אחר חברות תעופה בישראל שיכולות לספק את הצד של הטיסה ולאחר מכן להתקדם אל עבר ספק של בית מלון שעונה על כל יתר הצרכים לאחר ההגעה אל הארץ הנחשקת, אבל מאז שהשמיים נעשו הרבה יותר פתוחים וכחולים, ישראלים רבים החלו לנדוד אל עבר חברות תעופה בינלאומיות אשר מציעות מחירים הרבה יותר נמוכים בטיסות לחו”ל ובכך מביאות דילים שיותר משתלם לקחת כאשר רוצים באופן די מובן לחסוך עד כמה שאפשר.

 

האם עדיין עדיפה חברה ישראלית?

זה יכול להיות מאוד נוח כאשר נמצאים בטיסה שבה הדיילת שמשרתת אותנו היא כזו אשר דוברת את השפה העברית ואז לא ממש צריכים לשברו את השיניים בניסיון לבקש ממנה כרית או שמיכה עבור אלה שלא ממש הקשיבו בשיעור אנגלית בבית הספר. מעבר לכך כל השירות לכל אורכו הוא נעשה בעברית ועם כל הדברים שמשפטים את היציאה אל הנופש לדבר התרבותי שכולנו כבר מכירים ואוהבים.

האם זה אומר כי טיסה עם חברות תעופה בישראל מצדיקה את ההפרשים במחיר? קרוב לוודאי שהשמיים הפתוחים יהפכו את המחירים של הטסות של החברות הללו גם לכאלה שמציעים מחירים משתלמים עבור הישראלי שמעולם לא אהב להרגיש פראייר וניסה להשיג את הטיסות הכי זולות שאפשר ליעד הבא שלו בחו”ל.