הנצפים ביותר

פשיטת רגל בגיל צעיר

האם ישנה התחשבות במקרים של פשיטת רגל בגיל צעיר? מה עושים כאשר כבר בגיל צעיר נקלעים לחובות כבדים בהם אין באפשרותנו לשאת?

האפשרות לפשוט רגל ניתנת לאדם מתוך מטרה לאפשר לנושים לקבל את כספם (גם אם מדובר בסכום חלקי בלבד), ולאפשר לחייבים לפתוח לאחר תקופה דף חדש תוך קבלת הפטר מהמשך תשלום. האינטרס הציבורי הוא שיקום של חייבים מתוך מטרה למנוע מהם להפוך לנטל על החברה ועל בני משפחותיהם.

האם פעל בתום לב?

בתי המשפט מכירים היטב מקרים בהם הזכות לפשוט רגל מנוצלת לרעה, מקרים בהם חייבים מבקשים להכריז על פשיטת רגל בפני להתחמק מאחריות על החובות אותם צברו. כל מקרה של פשיטת רגל נבחן בראש ובראשונה בבחינת תום הלב, בית המשפט בוחן האם החייב פעל מתוך תום לב בהתנהלותו ביצירת החובות ובפנייתו לבית המשפט.

כאשר מדובר במקרים של חייבים צעירים בית המשפט יבקש לקבל מידע מלא אודות המקרה, הגורמים, כושר ההשתכרות, נכסים קיימים, השתלשלות האירועים, רשימת החובות. מקרים של פשיטת רגל בגיל צעיר אינם מלווים ברוב המקרים בנכסים הרשומים תחת שמו של החייב.

שימו לב, במקרים בהם בית המשפט אינו משתכנע כי מדובר בבקשה המוגשת מתוך תום לב, לא תאושר הבקשה להכרזה על פשיטת רגל.

איך להציג נכונה את הדברים בבית המשפט?

המפתח להצגה נכונה של הדברים ומיצוי זכויות מלא הוא ייצוג של עורך דין מנוסה ומקצועי. כאשר יש לצדכם עורך דין ההתמודדות עם הנושים, עם ההוצאה לפועל ועם בתי המשפט הופכת הרבה יותר פשוטה. ייצוג משפטי יסייע לכם לנסח נכונה את הפנייה לבית המשפט, בגיל צעיר כל החיים עוד לפניכם, אתם זקוקים לאישור להכרזה על פשיטת רגל לשיקום מהיר ופתיחת דף חדש.