הנצפים ביותר

פשטידות טעימות במיוחד

פשטידות מיוחדות וטעימות במיוחד

כל אחד מאתנו נהנה מהטעם של פשטידה טרייה וטעימה. הפשטידות יכולות להגיע עם מרכיבים שונים ומגוונים מאד. יש פשטידות שנחשבות קלאסיות במיוחד – כך למשל פשטידת בצל היא פשטידה שגם ילדים אוהבים, ואילו פשטידת ברוקולי נחשבת לבעלת טעם חזק ועשיר במיוחד. עם זאת, אין ספק שחלק ניכר מהפשטידות חולקות מאפיינים דומים – הקמח הוא הבסיס שלהן, הן חלביות, וכמובן – כוללות לא מעט מרכיבים משמינים. אז האם אפשר אחרת?

 

נסו פשטידות מסוגים מגוונים

אם אתם מעוניינים להיכנס למשטר דיאטה, אין זה אומר שצריך לוותר על הפשטידות שאתם אוהבים. אפשר למצוא היום מתכונים של פשטידה דיאטטית. אחרי הכל, אפשר להשתמש בקוטג’ דל שומן, בגבינות רזות, בשמן בריא, וכמובן שהירקות בתוך הפשטידה, כאשר הם טריים ואיכותיים – הם גם יהיו בריאים. כך אפשר ליהנות מחתיכת פשטידה טעימה, ואיש אפילו לא ידע שהיא דיאטטית.

אם אתם מעוניינים להכין פשטידה לחולי צליאק, או שלכם יש את הרגישות הזו, אין שום בעיה! יש היום שפע של מתכונים עבור פשטידה ללא גלוטן. במקום הקמח הרגיל, משתמשים במוצרים אחרים דומים שלא כוללים גלוטן כמו למשל שיבולת שועל, בכדי ליצור פשטידות טעימות במיוחד.

 

ומה עם פשטידת פרווה?

הכנתם ארוחה בשרית טעימה מאד, אך אתם לא רוצים לוותר על הפשטידה, אך במקביל רוצים לשמור על הכשרות. לשמחתכם, יש היום מתכונים רבים לפשטידות פרווה טעימות מאד. אפשר למשל להכין פשטידה פרווה שיהיו בה קישואים, והיא תכלול שפע של ירקות ותהיה מטוגנת – אך לא תכלול מוצרי חלב. גם פשטידת האורז עונה להגדרה זו, וכך גם פשטידת תפוחי האדמה.

לסיכום, אתם יכולים למצוא פשטידה קלה להכנה, שתהיה בעלת מאפיינים מיוחדים ותותאם לתפריט, לתזונה ולצרכים שלכם, של בני משפחתכם ושל האורחים שלכם – והכל בלי לוותר על הטעם והאיכות!