פרסום לעסקים בעולם המודרני
מאז ומעולם היה הפרסום כלי חשוב שנועד להשיג מטרות עסקיות. פרסום מסוגים שונים היה קיים בפלטפורמות שונות שהלכו והשתכללו. כיום, למרות שעדיין יש מקום לשימוש באמצעי תקשורת וותיקים כגון עיתונות כתובה, תקשורת משודרת ולוחות מודעות, הרי שהעולם המודרני והמגוון הביא שפע חדש של דרכים יעילות.
בשורות הבאות נסקור סוגים שונים של חבילות פרסום לעסקים שנועדו להשיג את המטרה באמצעות מיקוד ויעילות. בנוסף, נראה מתי עדיף לשלב כמה אסטרטגיות במקביל ומתי כדאי לעשות שימוש מושכל בדרך אחת או מקסימום בשתיים.
חבילות וותיקות וחדשות
השימוש בטכניקה של בניית חבילות פרסום לעסקים איננו חדש. עסקים שונים, גדולים וקטנים נהגו לפרסם את עצמם ואת מוצריהם באמצעות דרכים מקבילות, המשולבות זה בזה. ג’ינגל רדיופוני אם מודעת חוצות, כתבת תדמית עם פרסומות בטלוויזיה או בקולנוע הם דוגמאות לניסיונות להשיג תוצאות טובות יותר וחשיפה טובה יותר תוך שימוש בכמה מדיות.
עם פריצתו של העידן המקוון של רשת האינטרנט התווספו ערוצים נוספים לקידום מכירות ושיווק וכן להגברת המודעות. כך, חבילות שונות לעסקים כוללות תמהיל של דפי נחיתה לעסקים ביחד עם קידום ברשתות חברתיות, שימוש בטכניקות של פרסום ויראלי (קידום “מפה לאוזן”), קידום במנועי חיפוש כגון גוגל ועוד. כל זאת, ביחד עם אמצעים נוספים וותיקים כגון שימוש במקומונים, עיתונות ארצית, מגזינים, פרסומות ברדיו ובטלוויזיה ועוד.
יותר תוצאות בפחות השקעה
כאשר מדובר על חברות ענק ועל גופים עסקיים גדולים, התקציב שאותו ניתן להעמיד לצרכי פרסום ושיווק הינו גדול. גופים ומותגים גדולים יכולים להרשות לעצמם לעשות שימוש במשרדי פרסום ויח”צ (יחסי ציבור) ולבנות אסטרטגיה מקיפה ולמדוד את ההישגים לצורך עדכונים ושיפורים.
כאשר מדובר על עסקים קטנים יותר, האפשרות לעשות שימוש בחבילות פרסום נרחבות ויקרות הינה מצומצמת יותר. לכאורה, מדובר בבעיה. למעשה, בזכות העידן המקוון גם עסקים קטנים וגם כאלה עם תקציב מוגבל יכולים להגיע להישגים גדולים.
את הטענה הזאת לא נשאיר תלויה באוויר ללא הסבר נוסף. אם ניקח את הדרך המודרנית והיעילה לקידום מכירות באמצעות בניית דפי נחיתה לעסקים נסביר בקלות מדוע אפשר להצליח גם בהשקעה קטנה. חשוב לזכור שהשקעה גדולה מדי בפרסום, שיווק וקידום מכירות עשויה שלא להחזיר את עצמה ואז יצא שכרו של העסק בהפסדו.
כיום כולם כבר יודעים מה רבה החשיבות של בניית אתר אינטרנט מושקע לעסק. עם זאת, אתר מושקע לא תמיד משיג תוצאות ממוקדות דיין. דף נחיתה, לעומת זאת, נועד להביא את הלקוח הפוטנציאלי לעבר רכישת שירות או מוצר.
דף מכירה שבנוי היטב מדרבן את הגולש למלא פרטים בכדי לקבל מענה לצרכיו האישיים השונים. בנוסף, מכיוון שהוא קצר וקולח, הוא מתאים לקצב המהיר של הגלישה באינטרנט. עם שילוב של העברת מסרים במדיה אחת נוספת ותוך שימוש מושכל ברשת, אפשר לקבל תוצאות טובות ומהירות, גם בלי השקעה ניכרת ובלי לקחת סיכונים מיותרים.
אתרים מומלצים
מאמרים פופלרים
- הדברה, די למכרסמים
- ריהוט לבית חייב לשלב נוחות ופרקטיות
- קלנועיות – פתרונות קלים להתניידות בתחבורה נוחה
- השתלטות האפליקציות על החיים הווירטואליים
- מאמן כושר אישי
- קורס צלילה – הכי כדי לעבור את הקורס?
- טבעות אירוסין – ההיסטוריה
- כיצד להחליט על סגנון טבעת האירוסין
- מידע בנושא מזרוני לטקס ומזרוני ויסקו
- טבעות אירוסין עם יהלומים שחורים
- עיצובי טבעות אירוסין לגברים
- מה ההבדל בין אבחון דידקטי לבין אבחון פסיכודידקטי?
- איך יודעים לזהות רהיטי יוקרה
- נדל”ן בארה”ב – מידע כללי
- הדרך הכי טובה לשמור על רהיט אהוב זה באמצעות שיפוץ רהיטים
- בקרת איכות בסין
- חדרי שינה
בקרוב! אגפים חדשים באתר
בלוג צילום