הנצפים ביותר

פריחת הדובדבן במטבח

חולמים כל הזמן על פריחת הדובדבן ביפן ועל הזמן שבו יהיה לכם מספיק זמן וכסף על מנת לבקר באחד המקומות הכי מרהיבים על פני כדור הארץ עם תרבות מיוחדת שבהחלט מצליחה לשמר את עצמה גם הרבה לאחר שהטכנולוגיה נכנסה אל החיים במקום זה וניסתה להפוך את היפנים ליותר מערביים? אכן, יפן הוא מקום מרהיב ובעל יכולת להמם כל ישראלי שמגיע ממקום שהוא בדיוק ההפך הגמור מכל מה שקורה שם, אבל את פריחת הדובדבן ממש לא חייבים לפספס, אלא אפשר לראות אותה כל יום, כאשר קמים להכין כוס קפה מהביל במטבח החדש שעיצבתם לעצמכם בסכום כסף שממש לא מפריע לחיסכון לטיול ליפן להצטבר לו. איך בדיוק זה יכול לקרות? על ידי הדפסת תמונות על זכוכית אריחי המטבח. או המקרר. היכן שבחרתם להשקיע.

 

צובעים את המטבח בצבעי דובדבן

מה יכול להתאים בצורה יותר מושלמת אל האהבה הגדולה שיש לכם לצבע האדום מלבד כמה נקודות בצבע ה שיכולות להאיר את כל המטבח הלבן שלכם ולהביא לחיים את תמונות הנוף שאתם כה אוהבים להביט בהן, כאלה שעושות לכם את הבוקר לגמרי בוקר טוב ומשלימות את כל האנרגיה החיובית כאשר זו נמצאת בחסר.

הטכנולוגיה של הדפסת תמונות על זכוכית מתחילה בשנים האחרונות יותר להיכנס אל התודעה של הצרכנים שכעת כבר מבינים כי הם יכולים למצוא תועלות רבות יותר בשימוש בזכוכית מחוסמת שעליה מתאימים בצורה הכי אישית שיש את התמונה המודפסת ובכך למעשה מייצרים עיצוב שפשוט לא רואים בכל בית. למה? כי זו תמונה שנבחרה בצורה פרטנית ולא מתוך מאגר של כמה תמונות שדי חוזרות על עצמן שוב ושוב אצל הספק. אז עד שיפן תהיה משהו יותר ריאלי אפשר להתחיל את היום עם פריחה, של הדובדבן כמובן.