הנצפים ביותר

פריחה בגוף – מדוע היא מופיעה ואיך ניפטר ממנה בהצלחה?

פריחה בגוף יכולה להופיע במגוון של צורות: שינוי צבע העור, גירוד, פצעים קטנטנים, התפתחות שלפוחיות וכד’. בכל מקרה, תמיד נרצה להיפטר מהפריחה, בין אם בשל העובדה שהיא מגרדת או מתוך מחשבה שהיא פשוט לא אסתטית למתבונן בה.

אתם סובלים מפריחה? מגירודים כתוצאה מאסטמה של העור או מפריחה עורית אחרת? בודאי ניסיתם כבר את כל הדרכים להיפטר מהמטרד הזה. חשוב להבין מה גורם להופעת פריחה בגוף כדי להיפטר ממנה ביעילות.

מה גורם להופעת פריחה בגוף

לרוב, הופעת פריחה בגוף הוא תוצאה של אלרגיה. הגוף שלנו ומערכת החיסון שלו, נתקלים במהלך היום בעשרות חומרים וכשהמערכת החיסונית מזהה חומר מסוכן, היא תוקפת אותו. הצרה היא שלעתים מדובר בחומרים תמימים שהגוף מזהה בטעות כפולשים וכשהמערכת החיסונית מפעילה את הנשק שלה כנגדם, מופיעים תסמיני האלרגיה. האלרגיה אם כן היא הרגישות שלנו לחומר מסוים כמו אבקני פרחים המופיעים בעת חילופי עונות, מאכלים מסוימים ועוד חומרים שנכנסים לגופנו דרך העור או דרך מערכת הנשימה.

אלרגיות עשויות לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים בהם: נזלת כרונית, שיעול כרוני וגם פריחה בגוף. פריחה כזאת עשויה גם לגרום להופעת גירודים בעור, דבר שהינו מציק מאוד ויודע זאת כל מי שחווה גירודים עוריים כתוצאה מאלרגיות שונות.

גם כשמדובר בתסמינים של אלרגיה שמופיעים בצורה קלה, כמו שיעול קלה, נזלת שבאה והולכת או פריחה בגוף שאינה מגרדת, הם מטרידים מספיק כדי להפריע לשגרת החיים.

טיפול באלרגיה מחייב קודם כל לדעת שאכן מדובר באלרגיה. אם אתם חושדים שאתם אלרגיים, הרופא שלכם ישלח אתכם תחילה אל עבר בדיקת אלרגיה. כדי להקל על התסמינים תקבלו תרופות אשר יקלו עליכם ל משך מספר שעות. אולם, אף אחת מהן לא תסלק את התסמינים אחת ולתמיד מגופכם.

דרך חדשה ומבטיחה להיפטר מפריחה בעור

כיום יש תקווה לאנשים אשר סובלים מאלרגיות שונות ומתסמינים שלהן כמו פריחה בגוף, גירודים, נזלת ואף גדוש. הקלה על הסימפטומים בעזרת תרופות למשך כמה שעות לא תמיד באמת עוזרת, משום שהסימפטומים חוזרים והדבר מציק. במעבדות חדישות לרפואה משלימה מצליחים כיום לערוך אבחון מדויק אשר מגלה למה אתם אלרגיים ואילו רגישויות פוגעות באיכות החיים שלכם, מתוך רשימה עצומה של חומרים, אשר לא כולם נבדקים בבדיקות המעבדה הרגילות. האבחון נערך בעזרת ציוד חדיש אשר מאושר על ידי ארגוני הבריאות השונים והוא אינו פולשני. הדיוק שאפשר להגיע אליו בעזרת הטכנולוגיה פורצת הדרך, מאפשר למטפל להתאים לכם טיפול מדויק ואישי. בעזרת גילוי מה שגורם אצלכם להופעת פריחה בגוף, אתם מקבלים טיפול אישי שמאפשר לכם להיפטר לתמיד מהאלרגיה ומהתסמינים המציקים שלה.