הנצפים ביותר

פעילות כיפית ליום ההולדת – סדנת בלונים

 

מזל טוב! לילד יש יום הולדת? נהדר! אתה מתלבט איזה “ערך מוסף” של פעילות תוכל להביא למסיבת יום ההולדת שלו? אין צורך לשבור את הראש ולו דקה אחת נוספת. בלונים מאז ומתמיד עטרו את חיינו בכל האירועים המשמחים החל מימי הולדת ועד לקישוטי שולחנות בחתונות. מדובר על פריט חשוב בעל קונוטציות חיוביות לכל אחת ואחד.

אז מה הקשר בין בלונים לפעילות? הרי שמדובר, כביכול, על פריט עיצובי ותו לא, הלא כך? אז זהו, שלא. בשנים האחרונות התחילה להתפתח מגמה מקסימה אשר תופסת תאוצה עם הזמן והיא סדנת בלונים.

הפתעות ליום הולדת לילדים

אחת מההפתעות הכיפיות והמשמחות ביותר לכל ילד, מעבר לאירוע יום ההולדת עצמו, היא סדנת בלונים ומדוע? ובכן, לסדנה זו יש המון מעלות מעבר עניין הכיפי שהיא מספקת, כמו למשל: ביטחון עצמי כאשר הכוונה היא שילדים מקבלים משימה, לומדים כיצד לבצע אותה ואכן מצליחים לעמוד בה, מדובר על “פוש” רציני לביטחונם העצמי. מעבר לכך, מדובר על סדנה אשר יכולה לפתח את הקורדינציה לצד היצירתיות.

כמו כן, סדנה מקסימה זו איננה מתאימה לכל הגילאים ולכן, כאשר שוקלים את סדנת עיצוב בלונים רצוי לדעת שהסדנה הנ”ל מתאימה לילדים בגילאי שש ומעלה. כמו כן, גם אם מדובר על גילאים מתחת לגיל שש אך יש בצמוד אל ילדים אלו הורים מלווים, הרי שמדובר על פעילות מבורכת שאכן תוכל להתאים גם לקטנים.