הנצפים ביותר

פיתוח אפליקציות – כל התשובות כאן!

יודעים כבר שאפליקציות הן הדבר בחם ביותר בעולם המובייל? רוצים לדעת עוד על אפליקציות ועל פיתוחן? אכן, מדובר בתחום מורכב שהופך למורכב יותר מיום ליום, כדי להבין את עולם פיתוח האפליקציות כדאי לדעת קודם כל את הבסיס.

מה ההבדל בין אפליקצייתNATIVE   לאפליקציית WEB?

אפליקציות החלו את דרכן כ-NATIVE בלבד, כלומר אפליקציה שמורידים למכשיר ופועלת מתוכו. כיום, אפליקציות עברו התפתחות וסוג חדש של אפליקציה מוכיח את עצמו- אפליקציות WEB או בשמן השני, אתרי מובייל. אפליקציות אלו פועלות מתוך הדפדפן ומצליחות לעשות כמעט כל מה שאפליקציה רגילה עושה. הן דורשות התאמה מינימאלית לפלטפורמה כך שניתן להשתמש בהן מכל מכשיר (אין צורך למשל לעשות פיתוח אפליקציות לאנדרואיד ולאייפון, לווינדוס פון ולבלקברי וכו’ בנפרד).

האם כל אחד יכול לבנות אפליקציה?

כל מי שרוצה ללמוד את עולם פיתוח האפליקציות בהחלט יכול לעשות זאת, אך אין זה אומר שכל אחד יכול לבנות את האפליקציה שלכם. באופן טבעי, כשמשקיעים זמן, מאמץ וכמובן כסף – חשוב לבחור את הטוב ביותר. פיתוח אפליקציות אינו ‘משחק ילדים’, הוא עסק למקצוענים בלבד. כשאתם מחפשים חברת פיתוח אל תתפשרו על חברה בלי ניסיון (מוכח – תבקשו לראות אפליקציות), בלי יכולות תמיכה ושירות וללא מערך שיווק.

האם עיצוב האפליקציה משני לתכנות?

על מנת לבנות אפליקציה מוצלחת כל חלק וחלק באפליקציה חייב להיות מבוצע ברמה גבוהה. משתמשי מובייל היום חסרי סבלנות, לא סלחנים לרגע וממהרים לזנוח אפליקציה שלא עולה על הציפיות שלהם. לעיצוב האפליקציה יש חלק לא רק במראה כללי שלה אלא גם בשימושיות שלה. מעצב גרפי שיודע לעבוד עם אפליקציות ידע לעצב אותן בצורה נוחה, נעימה ויזואלית ומתאימה לפלטפורמה.

כמה עולה פיתוח אפליקציות?

פיתוח אפליקציות מתומחר או לפי שעת עבודה או לפי חלקי האפליקציה (למשל מחיר קבוע לכל מסך). תמחור כולל של אפליקציה יתחיל בכמה אלפי שקלים ויכול להגיע גם למאות אלפי שקלים, הכול תלוי במורכבותה ובדרישות של הלקוח. כמו כן, גם הפלטפורמה משפיעה על המחיר, פיתוח אפליקציות לאייפון למשל יותר יקר מפלטפורמות אחרות. פיתוח אפליקציות WEB נחשב להכי פחות יקר אם כי שוב, הכול תלוי במורכבות האפליקציה.