הנצפים ביותר

פיסול פנים במגוון שיטות

 

פיסול פנים במגוון שיטות

מי מאתנו לא רוצה להיראות במיטבו, להרגיש טוב עם עצמו, לשדר עוצמה וביטחון עצמי. ידוע שכאשר אנו מרגישים טוב עם עצמנו אנו בשיא עוצמתנו ועל כן גם אם המטרה היא לטפל במישור הפנימי, לפעמים יש להתחיל מהמישור החיצוני. הקשר שבין הפנים למראה החיצוני כבר נחקר רבות ואכן מצביע על קשר ישיר בין שני המישורים. כיון שהפנים שלנו הן הדבר הראשון בו מבחינים, מאוד חשוב שהן יהיו במיטבן וכאן נכנס לתמונה קריטריון פיסול פנים.

 

התאמה

 

פיסול הפנים אינו נוגע רק בטכניקה פרטנית, אל כאשר מדובר על פיסול, (פיסול באזור הפנים), הרי שיש כמה וכמה שיטות ואילו החוכמה היא לבחור את השיטה המתאימה ביותר עבור הטיפול. הרבה פעמים נשים רואות תמונות ומחליטות שהן מבקשות תוצאה זהה, וזאת מבלי להבין אם מבנה הפנים שלהן מתאים עבור אותו פיסול על כן יש להתייעץ עם איש מקצוע.

 

מהות

 

ראשית כל יש להבין שכאשר מדובר על פיסול לפנים הרי שמדובר על שיחזור הנפח הטבעי של הפנים שעם השנים נוטה להיעלם תחת מעטה שומן, הבעות וכמובן שגם זקנה. כפי שאוזכר יש מגוון שיטות ועל כן לא משנה באיזו שיטה בוחרים כל עוד היא בלתי מזיקה, החומרים לא נספגים ואילו בתום הטיפול לא יוצאים עם נפיחויות ואף לא עם תחבושות, וזאת כי גם אם התחבושות מהוות תוספת זמנית, אנשים נרתעים מהמחשבה שאנשים אחרים יראו אותם במצב מביש. כמו כן אם נחזור אל המטרה הראשונית של הטיפול, (שיפור הביטחון העצמי), נמצא ששלב זה עשוי לפגום בו.

 

מעניין לדעת

 

אם עד לפני עשור הרוב הגדול שהיה פונה לקבל טיפולים קוסמטיים היו נשים, הרי שכיום הנשים כבר מזמן לא שולטות בטריטוריה, אלא מדובר על חצי גברים לצד חצי נשים. כיום הגבר החדש גם מבקש לשמור ולטפח את החזות החיצונית ועל כן גם הוא יפנה לטיפול, ולאחר שמסתכלים על תמונות לפני ואחרי של מגוון מטופלים קל להבין מדוע אנשים רוצים להיראות במיטבם, במיוחד שאין מדובר בהליך מאוד יקר ובטח שלא מסוכן.