הנצפים ביותר

פדיקור מניקור- יופי ובריאות

פדיקור מניקור- לגברים ולנשים

טיפולי הציפורניים ניתנים לגברים ונשים. טיפול פדיקור מטפל בכפות הרגליים. הפדיקוריסטית תרכך את עור כף הרגל ותסיר את העור היבש אשר עלול לגרום לכאבים ואפילו לשלפוחיות. לאחר מכן, תטפל הפדיקוריסטית בציפורניי כפות הרגליים, תגזוז אותן, תשייפן ואף תמרח עליהן לק. זאת כמובן כאשר מדובר בטיפול הניתן לנשים. הטיפול בציפורני כפות הרגליים הינו חשוב מאוד מכיוון שעור נקי ושמירה על  בריאותן של הציפורניים ימנעו את היווצרותן של פטריות וציפורניים חודרניות. במידה ואתם סובלים מאלו, רצוי שתלכו לטיפול אצל קוסמטיקאית אשר עברה הכשרה רפואי, קוסמטיקאית זו תוכל להעניק לכם טיפול רפואי.

במהלך טיפול מניקור ירוכך עור כפות הידיים על ידי חומרים מזינים, לאחר מכן תסיר המניקוריסטית את העור היבש ואז תטפל בציפורניים: תגזור, תשייף ואף תמרח לק, כאשר מדובר בנשים. 

בין ריצה וריצה

העולם התזזיתי שלנו לא תמיד מאפשר את השקט והזמן הנחוצים עבור הטיפולים השונים אך גם לבעיה זו קיים פתרון. במידה ואין לכם מספיק זמן עבור ביצוע טיפול מלא תוכלו לבצע טיפול זריז ומצוין אשר נקרא מניקור express. משך הטיפול הינו כחמש עשרה דקות והוא ישווה לידיכן מראה רך, נקי ומטופח. קוסמטיקאית בהוד השרון, בתל אביב ובכל ערי הארץ תוכל לספק לכם את הטיפולים החשובים הללו אשר תועלתם רבה ומחירם אינו גבוה כלל.

יש משהו מאוד כיפי באפשרות לגוון את צבעי הלק ולבחור בכל פעם בגוון אחר. זהו פינוק נהדר עבור נשים רבות. בקיץ, ייהנו רבות לקשט את ציפורניהן בצבעים זוהרים כמו כתום, ורוד וגווני אפרסק. לעומת זאת, בחורף תהיה הנטייה לבקש מהקוסמטיקאית למרוח על הציפורניים גוונים כהים ודרמטיים יותר. קוסמטיקאיות רבות דואגות להתעדכן כל הזמן לגבי מצב הלקים ויתר החידושים הקיימים בשוק.

פדיקור מניקור הינם חלק מטיפוח הגוף. רצוי מאוד להפוך את הטיפולים הללו להרגל. יהיה לכם נעים יותר להביט בכפות רגליכם וידיכם, לנעול סנדלים, ללחוץ יד ואפילו לצעוד בדרכים ללא עור יבש אשר עשוי לגרום לכאבים. מדובר בשיפור רמת איכות החיים שלכם.