הנצפים ביותר

ערב קסום במיוחד

כמה פעמים אפשר לצאת אל אותה מסעדת שף שאליה מגיעים בעצלתיים מכיוון שהיא נמצאת במרחק רב ממקום המגורים וכל המראה של כבישים פקוקים ממש לא מסייע לאווירה הרומנטית שאותה ניסיתם לייצר במידה רבה, למורת רוחה של האהובה שנוסעת אתכם עם מירב הסבלנות ברכב.

רוצים לקבל  את האפקט הכי מרגש עבור הרגע בו תכריזו מחדש על אהבתכם, ותעניקו לאישה שאתכם כבר שנים ארוכות את התכשיט שבו השקעתם כסף רב בשל העיצוב האישי שבחרתם במיוחד עבורה? חפשו אחר יאכטות להשכרה שאיתן אפשר להפליג לאורך חופי תל אביב יפו, מבלי להתרחק יתר על המידה מאזור הבית ועדיין לספק אווירה שונה בתכלית מכל מה שעשיתם עד כה בימי הנישואין שלכם שעברו וחלפו. אתם יכולים רק לתאר לעצמכם את המבט שלה כאשר היא עלה אל סיפון היאכטה שעוגנת ומחכה לשניכם בנמל.

 

יוצאים יחד אל שייט רומנטי

זה כבר ברור לכם מידי שנה עד כמה אתם אוהבים ועד כמה קשה לכם להביע את האהבה וההערכה הזרת עבור האישה שאתכם בשיא ובשפל כבר שנים ארוכות ועדיין לא מפסיקה להרעיף אהבה וחיבה אליכם ואל הילדים הנהדרים שאתם מגדלים בנחת רבה, והרבה בזכותה. אז אתם רוצים לעשות עבורה משהו יוצא דופן, משהו שבאמת ירגש אותה ויכניס אותה לאווירה הרומנטית שבמקרים רבים לא מצליחים לשחזר מרוב זמן שעבר מאז הפגישה הראשונה והקסומה. חברות של יאכטות להשכרה זה לא דבר שבשמיים וניתן להשיג את השייט הרומנטי שלכם על גבי יאכטה מפוארת בעלות שאינה כה שונה מן העלות של מסעדת הפאר שבה אתם חוגגים פעם בשנה, אלא שהפעם הארוחה הקולינארית תמתין על גבי היאכטה עם שף אישי והנוף הנהדר של החוף הכחול ביותר בעולם.