הנצפים ביותר

עצות להורים מתחילים ולהורים שבדרך לאירוע ברית

אחרי שכבר עברתם את יום הלידה, עברתם את טקס המילה, נחתם, עברתם לילה לבן ראשון של גזים, מגיע הרגע בו כולם מתחילים לשאול מתי הברית? מתי אפשר לבוא לבקר? הגיע הרגע להתחיל לחפש אולם לברית בתל אביב ולתכנן את האירוע הראשון שלכם כהורים. ההחלטות הראשונות אותן יש לקבל הן בחירת תאריך האירוע ובחירת מיקום האירוע.

אירוע חורף או אירוע קיץ?

אם החלטתם להפריד בין טקס המילה אותו יש לבצע בגיל 8 ימים לבין האירוע עצמו תוכלו לבחור בין אירוע חורף לבין אירוע של קיץ. עונת הקיץ היא עונת השיא של האירועים בעוד עונת החורף הרבה פחות עמוסה. המחירים בענף האירועים נמוכים יותר בעונת החורף, היום משפחות רבות בוחרות לחגוג אירועים משפחתיים דווקא בחורף. כאשר בוחנים את הדברים מגלים כי החורף הישראלי מאפשר הפקת אירועים לא פחות טובים ומוצלחים מאירועי הקיץ. כל שעליכם לעשות הוא לבחור אולם לברית בתל אביב עם מתחם אירוח פנימי וממוזג.

כדאי לדעת, יש הטוענים כי דווקא אירועים של חורף מעודדים את האורחים לתת מתנות נדיבות יותר. כמו כן, תדעו כי מחירי האולמות ושאר הספקים בענף האירועים יהיו גבוהים יותר בחודשים יוני עד ספטמבר, את ירידת המחירים תוכלו להרגיש בחודשים נובמבר עד מרץ.

קובעים תאריך לאירוע

ככל שתהיו יותר גמישים בבחירת תאריך האירוע כך תוכלו למצוא מחירים טובים יותר. אולם לברית בתל אביב יהיה זול יותר לשכור בימי אמצע השבוע, התעריף בעבור אירועים ביום חמישי גבוה יותר. אירועי בריתה שונים מאירועי חתונה, אין מדובר באירוע בו תחגגו עד לשעות הקטנות של הלילה על רחבת הריקודים, לכן, אין כל סיבה שלא לבחור לקיים את האירוע באמצע השבוע, ימי א-ד.