הנצפים ביותר

על תעסוקה ומציאת עבודה

המציאות הכלכלית החדשה מאופיינת באי וודאות ואם בעבר עובדים במשק הישראלי נהנו מקביעות בעבודה וידעו כי יוכלו לעבוד באותו המקום כל חייהם, הרי כיום עובדים נאלצים להחליף מספר מקומות עבודה, ולעיתים עליהם לבלות מספר חודשים בבית עד למציאת משרה חדשה. אמנם המשק הישראלי יציב ויש בו מגוון הצעות עבודה אך רבים מתקשים לאתר מקום עבודה המתאים לכישורים שלהם וחשוב להיות היום עם האצבע על הדופק לגבי מגמות ושינויים בשוק העבודה.

שיעורי התעסוקה בארץ נחשבים יחסית לגבוהים בהשוואה למדינות אחרות אך עדיין יש אבטלה ואנשים מוכשרים מתקשים לעיתים למצוא עבודה המתאימה לניסיונם המקצועי ולכישורים שלהם. כמו כן, לעיתים הם מאתרים מקום עבודה שנמצא במרחק רב ממקום המגורים שלהם ולכן עליהם לוותר על הזדמנות זו. לכן, כדאי להכיר את רשת התעסוקה החברתית החדשה iPerHour שמציעה מקום מפגש בין עובדים ופרילנסרים המחפשים עבודה לבין מעסיקים הזקוקים לעובדים איכותיים בהתבסס על מיקום.

מקום מפגש בין עובדים למעסיקים

אם נרשמתם בעבר ללשכת תעסוקה או שלחתם קורות חיים לחברות כוח אדם ולחברות השמה לבטח ציפיתם לקבל משרות התואמות את ניסיונכם המקצועי ובהתאמה למקום מגוריכם. הניסיון מוכיח כי המציאות שונה ולכן רבים מחפשים עבודה באמצעות לוחות הדרושים באינטרנט ובעיתונות, משימה מייגעת הדורשת אורך רוח וסבלנות רבה. בדיוק לשם כך הוקמה רשת התעסוקה החברתית iPerHour שמציעה מקום מפגש אטרקטיבי בין אנשים המחפשים עבודה למעסיקים הזקוקים לעובדים או לפרילנסרים. הרשת החברתית מבוססת מיקום כך שמעסיק יכול לאתר בקלות עובדים זמינים העונים במדויק לדרישות המשרה שהוא מציע, ובקליק אחד המעסיק יכול לפנות לעובדים ותוך זמן קצר לאייש את המשרה, בין אם מדובר במשרה מלאה, עבודה לפי שעות, משרה חלקית או פרויקט מסוים.