הנצפים ביותר

על מה לחשוב לפני בחירת הלימודים?

כאשר יושבים וחושבים עם עצמכם מה רוצים ללמוד, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. אנחנו ננסה להביא במאמר הזה כמה קריטריונים שהם לדעתינו נכונים וחשובים. כל מה שאנחנו מציעים כאן הם תובנות שניתן לקחת ולהשתמש כדי לבחור את המקצוע הנכון ביותר.

 

א. אפשרויות להשיג השכלה מתאימה ומהר– מי רוצה ללכת ללמוד עוד ארבע שנים? במיוחד אחרי התואר הראשון? אם הרמתם את היד עכשיו, אתם בהחלט מיוחדים. רובנו לא רוצים ללמוד עוד יום אחד אפילו. אנחנו רוצים עבודה ועדיף עם הרבה כסף. חשוב מאוד להתאים בין הקורס שאנחנו לומדים לבין התוצאות שאנחנו רוצים לקבל.

 

חשבות שכר- מקצוע לא קל בכלל

 

זה אחד המקצועות הסבוכים והמורכבים ביותר בישראל, בהחלט צריך לבדוק שאתם מתאימים לעבודה מסוג זה. הרי אחריות גדולה לא מתאימה לכל אחד. כדי להבהיר עד כמה המקצוע הזה מורכב, הנה קטע קטן מפקודת המסים, כמו שהיא מופיעה בלשונה בחומרים של המכללה למיסים וחשבונאות:

 

ב. ביטחון כלכלי וקידום–  בהנחה שאתם יזמים והרפתקנים, אתם ככל הנראה תהיו בחיפוש אחר מקצוע שמתאים לכם ויתאים לאופי שלכם. אך אם אתם אנשים יותר שמרניים וכאלו שרוצים לסיים את העבודה בשעות קבועות ולהגיע הביתה כדי להמשיך את שגרת היום שלכם עם המשפחה, אולי המקצוע הזה הוא לא בשבילכם.

אם מדברים על קידום מקצועי בעבודה, אז יש כאן המון אפשרויות עתידיות, אם כי הן לא מרתקות במיוחד. יזמי היי טק פורצי דרך לא יוצאים בדרך כלל מקורס חשבי שכר, זה דבר שחשוב להבין. אבל בוגרים מצליחים רבים מאוד, אכן יוצאים מהקורסים הללו.

 

קורס חשבי שכר- קורס מעשי

 

אנחנו לא מציעים כאן קורס ביזמות וכנראה גם לא מקצוע שתוכלו להגיע איתו לירח. אבל אם אתם מחוברים למספרים ויש לכם את היכולת לשבת כל היום ולנתח מספרים- אולי תמצאו כאן קריירה ארוכת טווח שלא תכריח אתכם להיות מובטלים כרוניים בגיל 45.

לסיכום: כפי שאתם יכולים בקלות לראות, מדובר במקצוע מורכב מאוד, קשה מאוד ודורש המון מיומנות. כדי להיות טובים בזה, חייבים ללמוד במקום הטוב ביותר. המכללה לחשבונאות מציעה מסלול מקצועי מאוד של לימודי חשבות שכר על מנת שגם אתם תוכלו להשתלב אחרי הלימודים באחד המקצועות הרווחיים והיוקרתיים ביותר בישראל.