הנצפים ביותר

על הקשר בין טיפול All on four לבין מילוי קמטים

אנשים כיום מודעים הרבה יותר לאופן בו הם נראים. העובדה שכל התמונות שלך חשופות לעיני כל באינטרנט ובעיקר בפייסבוק, בתוספת שלל המידע והתמונות שאנחנו מקבלים אודות אנשים מפורסמים מעניק לנו קנה מידה אחר לאיך צריך להיראות. לכן, אנשים רבים פונים לטיפולים מגוונים- החל מטיפולים להשתלות שיניים ועד טיפולים קוסמטיים.

מהשתלה דנטלית ועד All on four

בתחום השתלת השיניים צץ בכל יום רעיון חדש, החל מהשתלת כל השיניים בתוך יום, דרך אפשרות בחירה בין השתלה דנטלית לבין גשר ועד שיטת all on four, שלמעשה גורמת לכל הגשר להתבסס על ארבעה שתלים בלבד. הבחירה בין כל השיטות הללו היא כמובן בחירה שתיעשה לאחר בדיקה מעמיקה של המטופל בין מספר גורמים, התייעצות עם רופאים ובחירה משותפת שתכלול את הסיכויים הטובים ביותר של השתלים להיקלט, חישוב העלות הממוצעת שאמור לעלות טיפול הרכבת שתלים לשיניים וראייה למרחק, שתחשב מה סיכוי השתלים להחזיק מעמד לאורך זמן. כמובן שלאחר ההשתלה יש לדאוג לטיפול אנטיביוטי על מנת למנוע, או לפחות להקל תופעות לוואי שייגרמו כתוצאה מהשתלים.

הטיפול המתקדם ביותר- טיפול All on four

לאחר שבחרתם את הטיפול המבוקש זה הזמן להתחיל בו. לדוגמא, אחד מהטיפולים הנפוצים כאמור הוא “העמסה מיידית”. אמנם ישנו סיכון שההשתלה המיידית תפעיל כוח על השתלים לפני שהספיקו לעבור אינטגרציה, אך כעקרון בין כה וכה לפני ביצוע ההשתלה תעברו התייעצות עם רופא כך שהדבר אמור להימנע. ביצוע השתלות שיניים ביום אחד יתאים בעיקר במצב שבו מדובר בשן קדמית שנעקרה לאחרונה, מאחר וכוחות הלעיסה המופעלים באזור זה קטנים יותר. כמובן שמבחינה אסתטית, טיפול זה הוא היעיל ביותר. מן הסתם, הנתון החשוב ביותר בתהליך שאותו יש לברר לפני תחילת הטיפול, יותר מחישובי עלות ההשתלה, הוא מה סיכוי השתלים להיקלט ומה הסיכוי שהם יחזיקו לטווח רחוק. עם זאת, הטיפול המתקדם ביותר הוא דווקא טיפול All on four. טיפול זה הינו חדשני ומתקדם יחסית, ובו משתמשים כשהמטופל נזקק להשתלת עצם או הרמת סינוס. במהלך הטיפול מכניסים את השתלים לקדמת הפה בה יש כמות מספקת של עצם. טיפול זה זכה לשמו מכיוון שעל ארבעה שתלים בלבד מורכב גשר אחד המסוגל להכיל עליו עד 12 שיניים.

פיסול פנים באמצעות מילוי קמטים

אך אם בטיפולי שיניים מלבד עניין החזות הטיפול טומן בתוכו גם עניין בריאותי, הטיפולים והניתוחים הפלסטיים הינם ליופי נטו. כיום כמעט לכל דבר ישנו טיפול החל ממחיקת עיגולים שחורים תחת העיניים, דרך מילוי קמטים באמצעות בוטוקס ועד פיסול הפנים. בטיפול זה הרופא המטפל מחדיר חומרי מילוי זמניים לאזור שצריך טיפול ואז יכול לעצב את האזור הספציפי כבקשת המטופל. בדרך זו מבצעים טיפולים דוגמת הרמת לחיים, עיצוב עצמות הלחיים ועיצוב הסנטר. במסגרת טיפול פיסול הפנים ייעשה גם טיפול מבוקש אחר, בו ימלא הרופא את הקמטים המופיעים בעור. במסגרת הטיפול יוזרק בוטוקס לאזורים הסובלים מקמטים, כך שהעור ישווה למטופל מראה צעיר ורענן. את הטיפול יש לעבור מדי שלושה ארבעה חודשים, כדי לשמור על המראה המבוקש.

מפיסול פנים, דרך מילוי קמטים ועד עיגולים שחורים

לאחר שהזכרנו את טיפול פיסול הפנים ואת טיפול מילוי הקמטים, הטיפול השלישי והמדובר הוא טיפול להסרת העיגולים השחורים מהעיניים. הגורמים לתופעה הזו הינם הזדקנות והידללות העור, אלרגיות הנגרמות לעור שמתחת לעיניים, חשיפה מרובה לשמש ובעיקר מחסור בשעות שינה. הפתרון המומלץ ביותר לעניין הוא כמובן צבירה של שעות שינה, אך אם הטיפול הטבעי הזה אינו מצליח עומדת לנגד הסובל מהבעיה אפשרות הטיפול, שתחזיר לו את המראה הטבעי שלו.